berlibarca.reismee.nl

Barcelona!!

In 18 dagen Berlicum naar Barcelona! Totaal 1710 km afgelegd en 85 uur op de fiets gezeten. In totaal 13.723 meter geklommen en 31.835 KCal verbrandt. Gemiddelde snelheid 19.5 km P/u wat een halve kilometer minder is dan verwacht. Maximum snelheid. 70.0 km p/ u.wat ik ook hoger had verwacht.Ook het totaal aantal kilometers is minder dan verwacht omdat mijn GPS me kortere routes heeft laten rijden dan de tocht de we op papier aangeschaft hadden. Slechts 1 x een lekke band, geen valpartijen en geen lichamelijke klachten op een beetje een houtere kont na. Wel 1 achterband, remblokken achter moeten vervangen en een spaak met bijbehorend slag in mijn wiel moeten laten repareren. Fiets heeft het goed gehouden. Ook ik heb het goed gehouden. Ik zeg: niet slecht voor een oude knakkert!

Deze tocht ga ik mijn leven niet meer vergeten. Ik heb genoten van elke dag en nooit met tegenzin op de fiets gestapt. Mooie landschappen en vergezichten gehad en ontzettend veel gezien. Prachtig avontuur,

Nu mijn zus Pia. Wat een ongelovelijke prestatie heeft die op de mat gelegd! Bang in het verkeer en dan helemaal in haar uppie naar Barcelona kachelen. Geen deukje in de 107 te ontdekken.een GEWELDIGE prestatie. Ik heb respect daarvoor! Elke dag heeft ze trouw op me gewacht en me verzorgt. Samen hebben we alle dalen letterlijk en figuurlijk overwonnen.

En nu jullie volgers: ik heb menig keer met een brok in mijn keel jullie reactie gelezen.( klein hartje he ) HEEL erg bedankt voor alle support en wijze raad. HEERLIJK!

Pia bedankt, volgers bedankt! Ik zal dit avontuur koesteren!

J.F. Zoetemelk

Reacties

Reacties

marianne

Gefeliciteerd het is geweldig !!!

Dolores

Ben ongelooflijk trots op jullie! Hier ging het al zoveel jaren over! En jullie hebben het toch maar mooi gedaan, ondanks de schrik die jullie moesten overwinnen. Hoeveel mensen denken niet: ooit ga ik ..... (vul maar in). En vervolgens wordt die droom nooit waargemaakt. Dit was jullie droom. En die is nu uitgekomen...! Bedankt voor jullie dagelijkse verhalen, waar we enorm van genoten hebben! Zullen dit zeker gaan missen.....

Dolores

Oja, en nu nog even lekker genieten van de Spaanse zon, de sangria, wijn, en de rust!

Peter

JF en Pia

Geweldige prestatie. Daar kunnen ze allemaal een puntje aan zuigen. Proficiat.

Hedwig

Wauw, wat een afsluiting, wat een mooie woorden! Ik ben trots, heel trots op jullie allebei!!! Ik heb met ontzettend veel plezier jullie verslagen zitten lezen en was iedere dag weer blij dat er niks ergs gebeurd was.
Geniet van jullie laatste dagen daar en kom aub heelhuids thuis!!!! XXX

Richard

kei , kei ,kei goed gedaan , een geweldige prestatie !!!!!! van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd, als jij terug bent in balkum dan zullen we er eens een keer goed op proosten mixer !! en pia, geef jan - frans alvast maar een kus en een knuffel van mij , die krijg jij dan wel weer van mij terug, ook jij pia hebt een geweldige prestatie geleverd Gr.de guus

Kees

Van harte gefeliciteerd met deze super prestatie, heel knap van jullie! Een sterk team: broer en zus Van den Akker! Jullie hebben ons mooi laten genieten van alle belevenissen. Nu lekker een paar dagen genieten zodat jullie lekker uitgerust aan de terugreis kunnen beginnen. Dan pakken we er hier weer een borrel op ;-) Veel plezier nog in alle luxe daar!

sofie

Zo ontzettend snel!! Heel trots op jullie prestatie!! Dikke x

Annita

Weer even kippevel momentje, wat ben ik trots op jullie. Een geweldige prestatie van jullie beide. En wat fijn dat wij hebben mogen mee genieten. Geniet samen nog van de zon..Jullie zijn kanjers. Xx

Carla

wauw, wat knap, met je grote mond en je kleine hartje.
Een prestatie om trots op te zijn. Geniet nog even van je rust, even bij komen. Super gedaan janfanse ????????

Ramon

Absoluut een prestatie om trots op te zijn en te koesteren!
Geniet nu van het, waarschijnlijk, heerlijke gevoel!
Nog een goede terugreis gewenst en tot in het weekend!

Anja

Echt heel knap!! Wat een team! Wat een moed!
Op jullie 'ouwe dag' ???? hebben jullie je verwonderd over jezelf en da's toch heel mooi!

Anita Mathijssen

Hee Fransje,

Tegen iedereen die ik ken zeg ik; een vriend van mij is op de fiets ven Berlicum naar Barcelona! Ik ben heel trots op je en ben heel blij voor je dat je je hart gevolgd hebt. Dikke knuffel van mij ook groetjes voor je zus Pia.

Nel van der Bruggen

Goed gedaan.
Proficial allebei, liefs Nel

Peter

Hi JF,

Hele nette prestatie!! Zeker na het al bijna geregeld hebben van het bedrijfsuitje 'JF bekijken in het ravijn'. Verder een goeie prima voor het behalen van jouw doel. Geniet van een welverdiende korte vakantie en tot binnenkort.

José

Als ik dit verhaal lees heb ik het lied van Queen in m'n hoofd met Barcelona! Dat klinkt als een soort van overwinningslied. Dat mag ook heel hard voor jou en Pia klinken. Wij zijn zoooooo trots op jullie, wil je niet weten!
Jammer dat de verhalen, waar we elke dag naar uitkeken, voorbij zijn. Misschien volgend jaar naar Rome? Hebben wij ook weer iets te lezen....

José

Ow ja, wat betreft die houtere kont: Pledge erover ... klaar

Bernadet

Super gedaan Pia en JF,
Geniet ervan.

Susan

hee kanjer, super goed gedaan! Nooit getwijfeld dat het niet ging lukken hoor... Geniet er nog maar even van! Adios

berri

Natuurlijk dacht iedereen dat het jullie zou lukken, en gvd het is nog gelukt ook. Super broer en zus!! Je ziet of neen ik zie dat je veel kunt als je het echt wilt. GE WEL DIG.
Nu genieten en een fijne terugreis. :)

Bikers (john)

Jan-Frans & Pia natuurlijk,

Echt top gedaan respect, fijn dat het allemaal goed is gegaan. En een mooie prestatie die je van je lijstje af kunt vinken. Op naar de volgende uitdaging.

Groet,
John

Ps Tip: van drie kanten de Mont Ventoux...kun je nog wat aan je klim kwaliteiten werken.

Maria

Geweldig!! Wat niet lukken jullie lukt alles, KANJERS!!

Paul

Een overwinning van en voor jullie allebei (van lichaam en geest) en waar jullie met recht altijd met trots aan terug kan denken. Maar voor nu vooral van mag GENIETEN !!!

Jan Frans en Pia: Geniet samen van de overwinning in Barcelona en behouden terugreis zodat het emotionele moment hier gevierd kan worden: én soep én een toetje voor de oudjes hiero!!!

Ben

Er is maar EEN succes en dat is te leven zoals je droom je aangeeft en dat hebben jullie gedaan. Geweldig.
En zo brengt succes, succes voort en geniet daar nog van in Barcelona.

Anita

Geweldig Pia en Jan Frans, 'n super prestatie voor beiden!! Veel geluksmomentjes van jullie heb ik mogen lezen en vast zijn het er nog veeeel meer. Super!!!
Wens jullie nog fijne dagen in Barcelona toe.En daarna goede reis terug!! liefs.

Toke

Pia petje af....

Geweldig wat je gedaan hebt samen met je broer.
Was erg leuk jullie te volgen.

jeanne schoenmakers

Lieve Pia en Jan Frans,

Geweldige prestatie voor jullie allebei!
Heb erg genoten van jullie verhalen en de foto,s.
Wens jullie nog een hele goede tijd samen in Barcelona en een goede terugreis!

Lieve groet,
Jeanne

Piet Banken.

Hoi JanFrans-Pia.

Van harte gefeliciteerd met het berijken van de tocht Berlicum Barcelona. Top in een woord geweldig.
Nog een fijnne vakantie.

Groetjes Piet.

AD

JF en je zus van harte gefeliciteerd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!