berlibarca.reismee.nl

Alweer thuis

alweer thuis. Lloret een prachtig hotel en schitterloos weer, regen,regen,regen, dus uitgecheckt en op weg naar huis. Ik moet natuurlijk weer in een ruk door... Totaal 1450 km afgelegd, 08.15 uur vertrokken en nu 15 uur later zijn we weer op vertrouwde bodem. Geen deukje,krasje op ons autootje! Geen sorus gehad werkelijk alles perfect gegaan. Leuke versieringen gemaakt door mijn zus Caroline en zwagertje Jan met ook nog eens een klaarstaand ontbijt.Erg leuk! Nu op naar het uitje/feestje oudjes in Berlicum. We hebben ruim 1000 euro te besteden voor ze. Mijn lief vrouwtje Madeleine komt iig met haar popkoor een optreden verzorgen en een luxe natje en droogje gaan we erbij regelen. Nogmaals allen bedankt voor de support en financiële steun. Onvergetelijk!

We zullen van het feestje voor de oudjes nog foto's gaan plaatsen. Tot dit gebeurd is zal onze site in de lucht blijven, dus mochten jullie nog reacties plaatsen zullen we deze nog dagelijks bekijken.

lieve groeten van Jan-Frans en Pia

Jan

Beiden een prachtige prestatie geleverd!
Gefeliciteerd
Em welkom thuis.

Michaela

Super gedaan, schitterende verhalen. Pia, super dat je zo goed op hem hebt gepast. En JF, je hebt een geweldige vlucht gemaakt. Een om nooit meer te vergeten. Je kunt terug kijken op een ervaring die weinig mensen meemaken in hun leven. En dat mag je trots op zijn. Wij zijn dat in ieder geval WEL.
Welkom thuis samen xxx

Els

Lieve dappere dodo .......... Tis rond..... Groot en klein verbonden met elkaar. Ik heb er geen woorden voor alleen maar !!! WOUW !!!!! Els

Miriam

Goedemorgen,
Neem de tijd om van alles te na te genieten.
Hoop je gauw te zien.

Robert en Astrid

Wat een mooi avontuur! En wat fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan.

JF, we zien je er graag bij in Center Parcs, gezellig! We horen graag alle verhalen.

Gerdie

Wat fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Jullie kunnen terug kijken op een GEWELDIGE PRESTATIE!!!!!!! Wat een avontuur !!!! groetjes Jo en Gerdie

annita

Welkom thuis .Goed te horen dat jullie weer heelhuids thuis zijn . Wat een prestatie en een ervaring om nooit meer te vergeten. Super. En wij !!...wij hebben mee genoten !!

Hedwig

Welkom thuis!!!!!
Tja, voor regen hoefde je inderdaad niet in Spanje te blijven. Dat hebben we niet in overvloed! :(((((

Tot in CP! Super gezellig dat je er ook bij bent!!!!

maan

Home sweet home! Wat een avontuur en wij zijn blij dat alles nog heelhuids is. Met veel plezier hebben we jullie reis gevolgd (dat gaan we missen)! Jammer dat jullie niet wat langer van het mooie spaanse weer konden genieten, maar thuis is het ook goed, toch! JF we leggen het kaartgeld alvast klaar! Wees trots op jezelf!!!