berlibarca.reismee.nl

Helaas weer het gewone leven.

hello trouwe volgers,

Ik kan het niet laten om weer iets te laten horen. Deze week alweer wezen werken. Back on track. Veel nagenoten van onze reis. Ik heb het toch maar gedaan. Gisteren samen met Madeleine al weer plannen gesmeed om met zijn tweetjes een tochtje te maken naar Parijs! 500 km in een dag of 4 moet lukken hebben we uitgerekend. Een dagje stad Parijs erachteraan en we hebben samen ook zoiets gedaan. Maw: smaakt naar meer! fietsen blijft trekken, gelukkig niet zoiets van: ik hang hem aan de wilgen. Naar Centerparcs met schoonfamilie gewoon op de fiets gedaan. Heen en terug. Ook nog eerst naar Oss getrapt alvorens naar Westerhoven door te trappen. Ik heb de smaak te pakken! Mijn zwager Robert een stukje op mijn fiets laten fietsen en die is ook om, hij gaat dezelfde kopen! Samen naar Suriname??

Uitje voor de oudjes in Berlicum is nog in uitvoering en zal binnen 8 weken plaats gaan vinden. We hopen dat ze het leuk gaan vinden.

groeten van JF Zoetemelk en zus Pia

Reacties

Reacties

wim

Vroem Vroem , wim was hier.

Dolores

Wow, dat had ik (en jijzelf denk ik ook) niet verwacht! Voor je tocht naar Barcelona had je nog het gevoel dat het een eenmalig 'iets' zou worden! En nu zie ik al Parijs en Suriname (waterfiets?) langskomen! Leuk joh! En het tochtje samen naar Parijs met Madeleine is natuurlijk ook superromantisch! Ik zeg: ga zo door!

Annita

Wat geweldig leuk om dat samen te doen. Hou ons op de hoogte.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!