berlibarca.reismee.nl

Weer op de fiets in France!

Hallo eerdere volgers!

Vandaag begonnen aan een tocht van Orleans Frankrijk naar hopelijk Lloret de Mar Spanje. Met vrouw en kind en helaas zonder zus Pia met de auto de reis naar Orléans volbracht. Morgen stap ik op mijn fiets die al in elkaargeschroeft klaarstaat in het restaurant van het hotel een tocht van 100 km( zie foto ) Kei koud hier, 9 graden slechts. Voor morgen een kasteel geboekt 100 km zuidelijker. Ik zal dagelijks een verslagje schrijven voor de liefhebbers. Ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten van mijn verhaaltjes als dat ik geniet op mijn fietske!

Groeten Jan-Frans

Reacties

Reacties

Marc leenders

Succes kerel. Hier is het gelukkig iets warmer in de zon.????

Kees

Veel plezier alledrie!

Susan

Goed bezig! Geniet ervan en succes!

Pia

En ikke maar werken! Beetje moe eighelek! Goede reis verders!

Hedwig

Veel plezier allemaal!

Xxx

Joris Smits

Hey Jan Frans,

Succes met je tocht en ik lees de verhalen wel. Vergeet je wijntje niet, he

Annita

Geweldig weer op de fiets !! Succes, ik ga je volgen

Dolores

Veel plezier daar, leuk om je avontuur van vorig jaar nog eens over te doen, nu met Madeleine en Britt in de volgauto! Hoop dat de temperatuur wat beter wordt zodat je in het kort kunt en dat regen je bespaard blijft! Groetjes aan jullie alledrie en geniet morgen in jullie kasteel!

Ramon Wijdeveld

Succes kerel! Neem bij voorbaat mijn petje af! Veel plezier samen! Groetjes, Ramon

Pia

Hoe gaat het met de kasteel-dames? Kunnen jullie een beetje sjiek relaxen tussendoor!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!