berlibarca.reismee.nl

Zondag, 1e fietsdag

Vandaag de eerste fietsdag, 97 km gemaakt met 542 hoogtemeters in 4 uur en 1 minuut Met een gemiddelde van 23.5 km per uur. Vanochtend was het 1 hele graad..brrr! Mooie route gereden door de kou. Madeleine en Britt konden het goed vinden dus dat was ook een overwinning voor de meiden. Nu zitten we in een 14e eeuws kasteel met slechts 1 ander stel uit Nederland. Morgen naar La Souterraine wat 127 km trappen betekend...op hoop van zegen dan maar, ik moet ook nog klimmen over bergjes van 550 meter hoog. Ik heb weer enkele foto's bijgeplakt.

greetz JF

Carmen

Mooi. De 1e dag zit er weer op. Succes en zet het op.

Susan

Kop is er af! Ondanks de training.. Go for it!

Dolores

Geniet na deze succesvolle eerste dag als een kasteelheer (en kasteelvrouwen!) in Frankrijk!

Annita

Kanjer !!!

De Guus en Guusin

Veul succes , we weten dat jij het kan , maar we vinden het toch heel erg knap om weer een grote tocht te maken op jou fietske , dus veel plezier en geniet ervan, ook madeleine en britt natuurlijk, x jus De van Rooijtjes

harry&anita

succes J-F veel plezier

maanthro

veel succes en veel plezier!!

Caroline

Met zo,n auto kun je nog eens in stijl aankomen! Hier is het ook berinnen koud en regen en hagel en wind maar geen kasteel. knap hoor Akje! En Britt en Madeleine gaat het met jullie ook goed?