berlibarca.reismee.nl

Naar het mooiere weer toe

hello allen,

Vandaag heeft mijn fiets 295 km afgelegd, achterin de auto! Effe een tankje er door heen gejast en we zijn in Toulouse Airport. Superdeluxe hotel, suite geboekt met 2 slaapkamers, 2 tweepersoonsbedden, 2 flatscreens, bad en apart jet douche, keukentje en uitzicht op de landingsbaan! Helmaal top. Gebakken op onze eigen bakplaat, vette biefstukken en zalm voor de dames. Naar de Mac voor ijsco's en 2 flessen wijn naar binnen getimmerd. Morgen weer op de fiets naar de voet van de Pyreneen. Morgen hier 15 graden en droog dus dat gaat de goede kant op. In zomertenue morgen starten dus. 97 km voor de boeg en nogal wat bergen onderweg. Ik heb er weer zin in! Zodadelijk voor de tweede keer zwemmen met Britt en naar de sauna. Luxe paardjes die Akkertjes! Morgen gaan we zelf eitjes bakken want het ontbijt kost hier 48(!) euro. Luxe is leuk maar ik werk bij V3L dus een keer houdt het op..

tot morgen na mijn tocht met enkele lieters wijn verorberd te hebben..

op hoop van zegen maar weer...

Liefs JF ( hik )

Reacties

Reacties

Annita

Proost ????en succes morgen

Annita

De vraagtekens zijn bij mij op het toetsenbord glaasjes wijn haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!