berlibarca.reismee.nl

Klote

vandaag 100 km afgelegd, koud, nat, steil, geen zon. Morgen regent het hier heel de dag. De dames hebben het gehad, voor Madeleine is het TE vemoeiend en voor Britt hoeft het helemaal niet(meer) mijn fiets zit al weer achterin de auto. Morgen waarschijnlijk naar huis want ook in Spanje blijft het weer klote. Ik kan ook niet van de dames verwachten dat ze door blijven gaan als het weer zo slecht is en blijft. Ik hoop dat jullie volgers niet al te teleurgesteld zijn maar wij moeten er wel plezier aan hebben en dat lukt mte dit weer dis niet. Ik en mooi weer op vakantie schijnt niet te kunnen.

Ik hoop ooit weer mijn blog in gebruik te nemen maar voor nu is het klaar! Bedankt voor jullie support en lieve woorden.

Jan-Frans

Reacties

Reacties

Annita

Oh wat ontzettend jammer, maar het is ook ontzettend slecht weer. Geen lol aan zo. Maar misschien ooit nog een keer en dan zal ik je zeker weer met plezier volgen. xx

john(Bikers)

Goede keus Jan Frans, het moet ook veilig blijven.
Groet, john

Berri

Goedemorgen, ik kan het me voorstellen. Maar jullie hebben t geprobeerd en aan t weer kun je niks veranderen. Petje af.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!