berlibarca.reismee.nl

112

Nee, nee, geen 112 hoeven bellen. Wel 112 km gefietst vandaag waarvan 25 door de regen. Letterlijk weer eens de grens opgezocht ( mijn telefoon gaf aan; 'welkom in Duitsland' ) Ik kan het nog steeds dus. Pia ook al weer enthousiast dat ik weer > 100 km heb gemaakt. Moet ook weer volop aan de gang want de maand januari was geen goede fietsmaand geweest waardoor de benen rap achteruit zijn gegaan. Ik moet het bij houden want straks moet het weer dagelijks! Vandaag dus Berg en Dal alwaar ik ook nog enkele klimmetjes heb kunnen maken.

Groeten Pia & Jan-Frans

Reacties

Reacties

Kees

Goed bezig!

Hedwig

????????????

Annura

Heel goed bezig !!!

Annita

Soms gaat mijn tablet een eigen leven leiden haha . Annura is natuurlijk Annita

Berri

Goedemorgen, ik schrok al, 112 is meestal niet goed, maar 112 km fietsen, petje af.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!