berlibarca.reismee.nl

Laat maar weer eens wat horen.

Hallo luitjes!

Ik laat maar weer eens een verhaaltje achter om de dit blog levend te houden. Enkele weken niet kunnen fietsen. Lichamelijke klachten helaas. Gisteren voor het eerst weer op de fiets, naar mijn nichtje in Weurt gefietst die daar net een huis heeft gekocht. Ze was niet thuis.. Uiteindelijk 100 km gefietst waarvan de laatste 20 op mijn tandvlees. Alle spierkracht en conditie gaat weg als sneeuw voor de zon als ik enkele weken niet op mijn stalen ros klim. En over 9 weken moet dit dagelijks >100 km en dan ook nog door de bergen. Als dat maar goed gaat. Vol aan de bak nog de komende 8 weken. Pia is al haar wachtwoorden ergens aan het zoeken van Booking.com en degelijke. Ja we kennen haar, vergeten...Ook zijn we samen al weer aan het plannen: wat moet er mee, hoeveel geld hebben we, waar gaan we de 1e nacht slapen, welke dagen gaan we wel en niet(??) drinken, hoe gaan we het beter doen dan de eerste keer enz enz. Kortom we zijn volop aan de gang.

Wij hebben er weer zin in!

Groeten Pia en Jan-Frans

Reacties

Reacties

Annita

Ondanks dat je er een tijdje uit hebt gelegen, vind ik 100 km na een lange tijd en met dit weer een hele prestatie. Topper !!

Berri

Ze zeggen toch een slechte repetitie is een goede uitvoering of zoiets. Jullie kunnen het. Ik weet het zeker. Kijk met belangstelling uit naar de verslagen..
Succes met de trainingen en voorbereiding.

Ser

Het is nog steeds meer als dat wat eenieder mee zou beginnen. Dus klasse man, succes.

Dolores

100 km........niks mis mee! Kunde trots op zijn! Nog 9 weken en dan gaat het weer los, we kijken nu al uit naar de reisverslagen! Train ze en Pia ook succes met alle voorbereidingen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!