berlibarca.reismee.nl

B-DB-Oss -DB-Oss-DB-B

Vandaag 100 km waarvan 50 met maat Ronny( 1e keer dit jaar voor hem..) Berlicum-Den Bosch-Oss-Den Bosch-Oss-Den Bosch en weer terug naar Berlicum. Gruwelijke wind vandaag! Goed om mijn benen fix te trainen. Wind tegen 17 km/u en wind mee 34 km/u. Twee keer naar Oss over de dijk om vervolgens terug de wind mee te hebben. De tweede keer met Ronny en de eerste keer alleen. Mijn Mio ingesteld op zoveel mogelijk fietspaden maar dat ga ik gauw weer veranderen! Met die instelling moet ik ongeveer 15 % meer kilometers maken en naar Barcelona zou dat al gauw 250 km meer betekenen. En die dagen extra hebben we niet en we willen toch ook nog een paar dagen in dat 5***** sterren ding aan het zwembad liggen!

Nog 6 weekjes de tijd om nog in shape te komen en de overtollige kilo's kwijt te raken. Ik heb mijn dochter Britt beloofd dat elke ons meer dan 83 kilo haar 1 euro oplevert. Wordt sparen vrees ik????

Fijn weekend!

Pia en Jan- Frans

Reacties

Reacties

Pia

Alles sal reg kom!!!

Berri

De laatste weken vliegen voorbij, dus aanpoten...

Annita

Begint al op te schieten !! Een hele prestatie

José

Als nou die kilo"s net zo hard gaan als de weken.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!