berlibarca.reismee.nl

verjaardagsritje

https://www.youtube.com/watch?v=5zuEAvlhf7Y&feature=youtu.be

Vandaag 135 km gemaakt. Verste punt; Breda. Ik ben er denk ik weer heel eind klaar voor! Reeds een paar kilo afgevallen. Gisteren worstenbroodjes op mijn werk getrakteerd. Ik heb er zelf ook een genuttigd en ik heb het geweten. Van dat ene rotding 300 gram aangekomen! Het kan niks lijen. Ook een filmpje geplaats( zie link bovenaan) Britt laten oefenen om deze op onze site te krijgen, wij (Pia en ik ) kunnen het niet voor elkaar krijgen met een I pad.

Nog 4 weken!


Jan-Frans (35 jaar, of toch 53?)

Reacties

Reacties

Annita

Oh ..jarig !!! Gefeliciteerd . Lees ik nu 53 jaar ?? Dat zou je nou echt (echt waar) niet zeggen xxx

Berri

Het valt niet mee, zie ik wel, om na zo'n rit, je telefoon stil te houden. ????
Maar het is makkelijk om commentaar te hebben,????
Ik doe het je niet na. Nog van harte gefeliciteerd met je 53e.
Jij en Pia gaan er weer wat van maken..

Harry

nog van harte gefeliciteerd J-F.
Goed trainen,dan fiets je fluitent naar Barcelona.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!