berlibarca.reismee.nl

Dag1 van 2.0

Allebei alvast veilig aangekomen in Hasselt!

Ik had m'n TomTom ingesteld op de toeristische route, weliswaar wat langer dan de rechtstreekse, maar ik wilde rustig kunnen genieten van het jonge groen, van de weilanden met paardebloemen en mooi met een slakkegangetje mijn eerste vakantiedag inrijden. Uh huh..! Alléén maar snelweg gehad!...... Maar okee, ik heb goed kunnen oefenen met koersen op de buitenspiegels (JF heeft heel cool zwarte folie op zijn achterruit laten plaatsen, beslist van deze tijd en superstoer,maar voor zo'n vrouw van middelbare leeftijd met rijangst niet écht handig!), en 148 km zonder brokken afgelegd.

Het Dai-hotel wordt gerund door een charmante Italiaan-op-leeftijd, het raam van de kamer gaat niet open, het stinkt een beetje naar riool, maar verder alles prima!

Jan-Frans was er al om 15 uur, zo fris als een hoentje, 96 km in minder dan 4 uur gekard, het eerste stuk samen met zijn vriend Ronnie en het laatste gedeelte lekker met de wind mee!

Vanavond pizza. Met wijn.

Carmen

Mooi. Jullie 1e dag zit er weer op.
Succes en we horen graag van jullie. ????

Jan

De kop is eraf; veel succes op 2 of 4 wielen.

Maartje de buuf

Lekker bezig pia! Lekker blazen over de snelweg ????...hopelijk volgen er nog veel touristische routes!????
En goed gefietst natuurlijk. .. geniet beide van de mooie reis.

José

Tjah Pia , mannen en de gadgets.... Maar ondanks die extra handicap, die JF natuurlijk expres heeft aangebracht om het voor jou een beetje spannender te maken, heb je het wederom goed gedaan vrouwke! Het begin is gemaakt en we kijken allemaal weer uit naar de avonturen van Pia en JF.

José

Effe ter controle... Pia gaat met de auto van A naar B wat 148 km is
JF gaat met de fiets van hetzelfde startpunt naar hetzelfde eindpunt, maar wat zijn teller aangeeft is 96 km. Wat mis ik? Ik denk dat Pia beter met de fiets kan gaan???

Wies

Hier alles goed, fijn dat jullie al aan de wijn zitten. Gr. wies.

Dolores

Hoi allebei! Goed gedaan hoor, dag 1: geslaagd!
Fijn met de wind mee gefietst: ook prima!
Pia helaas te veel snelweg gezien: klein minpuntje
Hotel beetje muf: kèn gebeuren. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Hoop dat de pizza en wijn heerlijk zijn!
Succes morgen, richting de zon....!

ser

jammer hé dat het wijntje en de pizza's onderbroken wordt door het fietsen.
Maar wie wil genieten moet lijden succes.

Nicole

Nou Pia...je kunt beter zwart achteruit kijken dan vooruit! Veel plezier de komende weken met mooie kilometers en fine wijnen

Hedwig

Het begin is gemaakt! Heel veel succes allebei en vooral ook veel plezier!