berlibarca.reismee.nl

Ou est le soleil?

Dag 2 van 2.0

Vandaag naar Givet gemanoeuvreerd, een plaatsje aan de goede oude Maas, een stukje Frankrijk verstopt in België. Ons Ak heeft 130 km gefietst, superknap, zonder meer. Al flinke heuvels, rotspartijen afgewisseld met groene velden, smalle wegen zonder behoorlijke fietsstroken, bulten en kuilen in het asfalt en vooral veel laaghangende bewolking. Geen zonnestraaltje gezien vandaag! JF had van kou en ellende zijn regenjas en overschoenen aangetrokken en ik had de kachel in mijn wagentje ook flink opgeschroefd! ( ja, ik leef luxueus, geef ik ruiterlijk toe!)

Om 15.30 uur zat ik voor het hotel in mijn autootje wat te lezen en, hoe fijn weer,verraste mijn broertje mij met een klap op de wagen want hij wás er al, de kanjer!

Vanavond gegeten in een homo-bar,tenminste dat dachten we, maar weten wij veel, uit de klei getrokken brabanders,en nu nog ff chillen en dan naar bed. Morgen 105 km naar Dun sur Meuse, berregie op en berregie af, dat wordt weer zenuwen! ( vandaag het peugeootje 2x laten afslaan bij een stoplicht ????????????)

Ik probeer vannacht niet te snurken! Groeten van ons!


Reacties

Reacties

Dolores

Mooi, twee snurkers naast elkaar dus...! Misschien een optie om een keer twee kamers te boeken als het budget het toelaat....komen jullie ook een keer aan je welverdiende rust toe!
Verder top gedaan hoor, 130 km geracefietst en gemotormuisd, hopelijk zien jullie morgen achter de wolken in ieder geval een klein zonnestraaltje piepen, Is toch niet te veel gevraagd als je naar het zuiden reist......succes maar weer morgen!

De mixer

Bedankt voor je leuke en snelle reacties!

Caroline

Superknap broeder en zuster!! Maar wij ook geen zonnestralen hier. Wel vanaf donderdag en dan zullen jullie dat zonnetje ook wel tegenkomen. Pi trek je mooiste jurkje maar vast aan!!!!????????

Berri

Pia leeft in luxe, ja ik kan me voorstellen dat t behaaglijk is in de auto. Nog ff wachten en dan is of wordt het buiten ook prima. Allee, dE zon kan zich niet blijven verschuilen, a wel zulle. ????????????????????????

Jan

Gelukkig geen laaghangende takken, alleen maar wolken!
Wie weet komt de zon nu, na een nacht met nachtvorst (in NL) Daar vindt de Peugot zich ook prettiger bij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!