berlibarca.reismee.nl

Meuse

een klein ladweggetje in, 2 minuten lopen en je staat aan de oever van de Maas. Hier ongeveer zo breed als het kanaal bij ons, maar prachtig helder water, vol wier en vissen. De velden er omheen staan vol boterbloemen en madeliefjes, er klinkt een koekoek en boven de deur van onze hotelkamer is een nest met piepende zwaluwtjes. Op de achtergrond de beboste heuvels, prachtige bomen in allerlei kleuren.

Het stadje zelf ligt er weer deels verlaten bij. Veel winkels dichtgetimmerd, afbladderende verf (nog erger dan bij mij thuis,dat geeft weer rust) en verlaten hotels. Ik heb voor het avondeten boodschappen gedaan in een supermarché maar weet niet zeker of we het wel durven opeten, zó armoeiig zag het er uit. Mijn vingers bleven aan het karretje plakken, jakkes!

Morgen mijn jurkje aan. Marianne heeft een kopie gemaakt van DE jurk van 2 jaar geleden, heerlijk! Zon op de melkflessen!!! Veel liefs van ons, en nogmaals complimenten aan onze lieve zus, die thuis alle honneurs waarneemt. Super!

Reacties

Reacties

Berri

Goh, moet je nog eten koken wat er niet al te betrouwbaar uitzie? Ik weet t niet.
Als je morgen dan maar verder kunt en niet te veel moet stoppen voor de "dunne".

Ik lees t wel, geniet van de zon, de wijn en elkaar.

José

Gelukkig zit de wijn veilig in de fles.... Daar kan niet veel mee mis zijn toch?

Ronny

Pak wat borrelnootjes. Of zijn ze al op?

Judith

Goed bezig lieve P! Geniet van la douce France, in alle opzichten! xx

Corrie Simons

Pia en je broer
Geniet van jullie avontuur.

Ilvie

Wat een gezellige verhaaltjes weer! Klinkt als échte avonturen weer! Geniet!

Marianne reisinger

Leuke foto maar wat een rare koffiekopjes hebben ze daar !!
Ben je wel zuinig op je jurk !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!