berlibarca.reismee.nl

Arc de Triomphe?

Vandaag zat ik om 07.45 uur op de velo. Om 05.00 uur wakker, om 06.00 ontbeten en lang tenue aan en gaan. Achterop mijn tasje een rood knipperlampje gemonteerd want het was super mistig! Pia had het er niks op maar ja ik ben nu eenmaal eigenwijs(maar dat is ook wijs) Na een klein uurtje werd het zicht beter en zowaar : de zon! 100 km gemaakt in 4 uur en een paar minuten. Om 12.00 uur stond ik in het hotel. Ik zeg tegen de dame dat er niet een dame heeft ingecheckt , Pia haar auto stond al op de parking tenslotte. Ik krijg het kamernummers door maar dat bleek een andere dame te zijn...Pia maar gebeld en die zat ergens in een park op een bankje in het zonnetje . Ik wilde vandaag ook op tijd weg om Max de Formule 1 in Barca te zien winnen, die Koekert rijdt na 300 meter zijn autooke kort! Welgeteld een paar seconden naar de F1 gekeken EN daar was ik dan zo vroeg voor vertrokken???????? Met Pi ging alles weer goed vandaag, rustige weg op zondag ochtend. Mijn weg was ook rustig maar wel weer pittige bergen overwonnen. Ik en Pia vonden het beide knap dat ik de bulten weer genomen heb en dat in zo een korte tijd. Nu zitten we in Orange en morgen naar Montpellier waar mijn andere zusje heeft gewoond. 120 km op de rol met een stuk of 7 bergen erin.. Zal zwaar worden maar ik moet nu ook maar eens een keer gruwelijk af gaan zien want tot nu toe heb ik er nog niet veel mee geleden( behoudens een gruwelijk zere kont)

Liefs JF

Reacties

Reacties

Wim

Fotoserie bekeken,per ongeluk wegwerpcamera weggegooid! Toch nog een foto gered.Groeten van wim de koekwaus, dat is bosch voor een slim varken.

Caroline

Goeie daler Akkermans!

Kees

Ja, ja, bij andere dames op de kamer, goei smoesje ;-)
Met de bergen komt ook Spanja al in beeld, het schiet flink op en ik zie op de foto dat jullie al lekker bruin aan het kleuren zijn! Voorzichtig en veel plezier allebei!

Berri

Heerlijk om weer een berichtje te lezen. Als alles meteen goed zou gaan, zou het een ander verhaal worden. Ik vind t leuk...

Annita

Een andere dame ??? Zo maak je nog eens wat mee hahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!