berlibarca.reismee.nl

Ik kan het me niet meer herinneren...

Oplossing: aan de grens zeggen we gewoon dat we Rutte met onze achternaam heten en Corona? Dat kan ik me niet meer herinneren...en nu gauw die slagboom omhoog of je krijgt “ een functie elders” !!

Zoals we allemaal al wel weten is de kans erg klein dat het buitenlandse avontuur door zal kunnen gaan. Op 3 mei (als Rutte het zich tenminste nog kan herinneren) gaat onze regering aangeven of het negatieve reisadvies verlengd gaat worden en dan ook nog in welke vorm. Het kan dus zijn dat onze buitenlandse vrienden ons geen toegang verlenen ook al is hier het negatieve reisadvies opgeheven. Allemaal nog onzeker. We hebben ons al ingesteld op den Hollander maar de hoop nog niet helemaal opgegeven.

Groeten Pia & JF

Reacties

Reacties

Toos

Ik duim voor je!

Judith uit DB

Andate dove vi porta il cuore...!♡

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!