berlibarca.reismee.nl

Maar toch weer niet..

Dus niet..Tot onze spijt moeten we jullie mede delen dat Pisa Italië het niet gaat worden. Alle landen nog potdicht dus het kan gewoon niet. Het alternatief, ronde van Nederland , gaat het dus worden. Ongeveer 1600 km wat vergelijkbaar is met de geplande reis naar Pisa. Waarschijnlijk gaan we tegen de klok in langs onze landsgrenzen rijden. We starten op 16 mei met de eerste etappe en dat gaat Roermond worden. Hotels zijn wel open maar eten in restaurants mag niet. We willen meer B&B’s gaan boeken waar we hopelijk wel mogen/kunnen ontbijten en in de avond zelf bakken op onze bakplaat die overuren zal moeten gaan maken. Ook kan JF vroeg op de fiets om zodoende ook weer vroeg terug te zijn en dan op een terras eten in de buitenlucht. We hebben besloten om jullie toch op de hoogte te houden dmv een dagelijks verhaaltje met bijbehorende foto’s en misschien filmpjes.

Ondanks de tegenvaller hebben we er toch zin in!

Greetz Pia & JF

Toos Kastelijn

Goede reis en veel plezier. Nederland is ook heel mooi en samen onderweg zijn is ook heel bijzonder!
Lieve groetjes, Toos ?

Nicole

Veelplezier

Hedwig

Heel veel plezier samen!!

Caroline

In de meeste hotels kun je gewoon ontbijten hoor. Dan krijg je het op je kamer. Onze buren hebben dit al een paar keer gedaan. Dus er is nog hoop in de vroege morgen.

Dolores

Succes Pia & Jan-Frans, wie weet worden jullie heel erg verrast door al die leuke B&B’s in Nederland en natuurlijk de onontdekte dorpjes en steden. De weersverwachting gaat ook de goeie kant op dus t wordt vast weer een avontuur!

Carmen

Ik ga je weer volgen. Altijd weer leuk wat jullie weer meemaken. Je waterdicht pak mee, dan komt het helemaal goed. Succes weer saampjes.

marianne

Ik wens jullie een hele fijne reis en nederand is ook mooi .Heel veel plezier !!

Maria

Geniet van jullie vakantie en laat je door niets tegenhouden. Jullie kunnen het beide aan zeker met elkaar. Liefs

Henk Peek

Goedemorgen Jan , helaas heb ik jou vrijdag j.l. niet meer aangetroffen op de zaak maar ik wens jou en Pia heel veel succes met jullie rondje Nederland, misschien ga ik het in de toekomst wandelend nadoen dus hou ik jullie reisverslag met veel interesse in de gaten.Heel veel succes Jan en veilige kilometers.Groetjes Henk Peek, chauffeur bij van Driel!!!