berlibarca.reismee.nl

Roermond, dag1

Beste kijkbuiskinderen,

wat hebben we op en neer gestuiterd de laatste maanden. Dan oké, naar Pisa, dan mineur, thuis blijven.Een week daarna alles weer omgedraaid, we kunnen, of toch weer niet? Wat zullen we doen, we zijn niet ingeënt. Half ingeënt, negatieve coronatest. We mógen van Rutte, of toch niet? Elke vrijdag, tot bloedens toe, hebben we het over onze reis naar Italië gesproken, en nóg weten we niets zeker! Maar Roermond is een mooie stad, we zijn in ieder geval al 94 km van huis,. Morgen naar Valkenburg, niet zo ver, na een ontbijt op de kamer, waar we drie broodjes extra proberen te scoren om mee te nemen,( echte Hollanders) .

we hebben op het terras van ons hotel gegeten, en vooral gedronken. Voor zover ik nu weet nog niets kwijt ( morgen meer). We zijn hè-le-maal content! Liefs Ak en zus

Monique

Succes en veel plezier

Toos

Veel plezier, zonneschijn en succes met jullie trip. Ik hoop dat het gaat lukken!?

Caroline

Goed zo broer en zus. Prima eerste dagje. Hier ook prachtig zonnetje. Klein buitje maar.

Bea

Succes met de ronde van Nederland. Vast super mooi?

Jan

Fijne weken!

Dolores

Hey JF en Pia, de kop is er af, jullie Tour d’Hollande is begonnen! Jammer dat Pisa uiteindelijk niet kon doorgaan, maar wie weet welk een mooie plekjes jullie nu in eigen land gaan ontdekken! En Valkenburg ziet er toch ook wel een beetje uit als buitenland in dat heuvellandschap. Heel veel plezier, hoop op een droge tocht morgen voor jullie!

Henk Peek

Goedemorgen Jan-Frans en Pia, vandaag de start van rondje Holland, heel veel succes en veilige kilometers!!???

Berri

Hallo, gestart zijn jullie iig. Heel veel plezier.

Wiljan

Weer de koffiemachine vullen bedankt