berlibarca.reismee.nl

De tweede(regen)dag virtueel Aachen maar het is Valkenburg

Aachen? Nee maar daar zijn we virtueel aan de hand van de gemaakte fietskilometers. We hebben de route die we zouden gaan rijden op papier wel bij ons. Om jullie en onszelf voor het lapje te houden zullen we dagelijks de virtuele én de werkelijke verblijfplaats vermelden. Dat wil zeggen zolang we het nog volhouden want het weer is verschrikkelijk!! Het vooruitzicht is nu DAGELIJKS alléén maar regen tot eind mei..We hebben graag vakantie maar 3 weken lang alleen maar door de regen fietsen ga ik echt niet doen. Ook de temperatuur is zeer onprettig om te fietsen, vanochtend winterschoenen, overschoenen, winterjas, lang fietstenue en mijn zonnebril afgezet en mijn duikbril opgezet. Dikke 11 graden, kán toch niet half mei! Vandaag zitten we in Valkenburg alwaar er een rivier van water naar beneden komt gelopen van de Cauberg. ?

Vandaag houdt Nederland dus al op en moeten we in tegengestelde richting naar Horst. Ik ga wel op de fiets die 90 kilometer overbruggen en me eens goed nat laten regenen. Leuk hotelletje geboekt aldaar. Morgen weer een nieuw verhaal en voor vandaag gaat mijn dochter Britt er nog wat flauwekul video’s op zetten.

groeten van de Pelleboertjes

Jan

droevig, tranen uit de hemel; wat te doen? Sterkte met de besluitvorming

Dolores

Hoe is t toch mogelijk dat jullie nu weer zoveel regen en kou hebben? Wat een pech....echter hebben jullie wel een excuus om dagelijks dan maar wat langer op een terrasje, overdekt, onder de heater en met dekentje erbij te zitten. Met een fles wijn erbij natuurlijk! Proost!

Henk Peek

Leef met jullie mee maar na regen komt zonneschijn, niet te snel de handdoek in de ring gooien hoor!!??⛅☀️

Carla

Ondanks het weer....genieten en een extra fles wijn geeft warmte. Leuk om jullie te volgen. Groetjes Carla

Henk Peek

Goedemorgen eenzame fietser, heel veel succes en iets beter weer vandaag, groetjes!!??⛅

Toos

Hopelijk hebben jullie vandaag beter weer ??⛅️☀️.

Adam

Niet naar Italië maar wel naar America!