berlibarca.reismee.nl

Dag3,🌧☔️💦,Honsvelt, België, ondertussen gewoon in Horst, Venlo.

Het Valkenburgs nachtleven is grotendeels aan ons voorbij gegaan gisteren.

Vanmorgen een COVID ingewikkeld ontbijtje op, de talloze koffers ingepakt, en redelijk citroentjes-fris weer aan de start verschenen. Het was om en nabij droog, maar koud. Jan-Frans heeft ongeveer de helft van zijn koffer áán op de fiets, en dan moet ie nog flink trappen om warm te blijven. Eenmaal in Horst vroeg ik bij de receptie om een wandelroute, en ik kreeg een prachtexemplaar mee, voor een 6 km lange wandeling . Al bínnen de kilometer was ik hopeloos de weg kwijt... uiteindelijk heb ik maar gewoon de borden Horst Centrum gevolgd en was ik nog nét voor de enorme hagelbui weer terug bij het hotel. JF was tot 10 km voor de eindstreep droog gebleven en toch nog behoorlijk nat aangekomen na 90 km in totaal.

Morgen gaan we naar Duiven, ik heb van JF een les in kaartlezen gekregen. Heb nou al de zenuwen, kan niks onthouden en heb geen idee van noord of zuid. Met een beetje geluk blijf ik uit de Maas. (En uit Duitsland)

graag bidden voor zon.

Reacties

Reacties

Toos

Hier heeft de hele dag de zon geschenen, wel wat minder was de wind.
Ik duim voor jullie voor morgen. Veel plezier!

Dolores

Hier is t ook zowat de hele dag droog en zonnig geweest, ik denk dat jullie gewoon achter de wolken aan moeten fietsen, want achter de wolken schijnt de zon ☀️!
Genoten van het filmke, gelukkig kunnen jullie er zelf ook nog wel om lachen en zien jullie er (af en toe) wel de humor van in! De wijntjes aan het einde van de rit maken veel goed en vanaf morgen kun je gewoon weer lekker dineren op een terrasje, ook fijn! Altijd positief blijven! Ik zal duimen voor mooi weer!

Maria

We zullen nog vaker moeten oefenen met kaart lezen. Maar komt goed.?

Henk Peek

Hoi Pia en J.F,bedankt voor jullie update,jammer Pia dat het wandelen niet geworden is wat je gehoopt had en dat Jan-Frans toch nog de laatste 10 km.verrast werd op een flinke regenbui.Hopelijk gaat het voor jullie verkeren. Wat betreft het kaart lezen Pia, hou eerst Nijmegen aan, dan Arnhem en dan eindigen jullie vanzelf in Duiven. Heel veel succes!!?☀️⛅?⛅☀️

Jan

ik bid voor de zon en waterloze wolken

Hedwig

Ja die hagelbui was geen grapje! Tjonge wat ging het hard tekeer!! Hopelijk vandaag veel ???????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!