berlibarca.reismee.nl

Nou ik!

Het is schandalig om te zeggen, maar in feite kampen we met een aantal luxe-problemen!

Het hele afgelopen jaar, met alle moeilijkheden van dien, hebben we vrijdag na vrijdag gesproken over onze reis naar Pisa. Miljoen voorbereidingen getroffen, honderd keer kaarten en routes bekeken, uitgerekend hoeveel geld we nodig zouden hebben, luxueuze hotels watertandend bekeken en 36 koffers gepakt ( die we nu óók bij ons hebben?).

Nu we niet verder kunnen , en binnen de grenzen ( van álles) dienen te blijven, zijn we onze drive, onze visie, een beetje kwijt. Uit eten is al niet meer zo speciaal, de mondkapjes zijn lastig, waarom gaan we niet weer roken, hoelang blijft het nog regenen... en natuurlijk ook; waar zijn de sleutels, heb jij het pasje, in welke tas heb je dat gestopt...

ouwe zeurpieten zijn we!
wat hebben we het goed juist!!!

wie kan er zeggen dat je, als je s morgens naast je broer wakker wordt, je al meteen moet lachen?

hoe fijn is het, om blij te zijn dat je s avonds elkaar weer ziet?

Nou dan!!! Nie máuwe!, godverdomme!!

Toos

Fijn om zo’n broer te hebben!

Berri

Heerlijk om te lezen, hoe leuk jullie te hebben, met al die ontberingen, maar niet heus.

Judith

Well said, Pi...! Óók binnen de grenzen (van alles), is er ruimte voor verrekes veul moois om dankbaar voor te zijn. Ga zo door...! X

adam

keitjes!!

Henk Peek

Hoi Pia,
Ik vind het heel speciaal dat jij zo'n mooi avontuur aangaat met je broer en te lezen dat jullie ondanks de barre weersomstandigheden tot nu toe, blij kunnen zijn met elkaar!!Vindt het tekenend voor jullie goede band!!?

Dolores

Je verheugt je op een buitenlandse reis met zon en je blijft in Nederland met regen….tja dat is inderdaad ff omschakelen en buiten eten met 12 graden en 1 palmboompje in pot is toch anders dan buiten eten met 20 graden tussen heul veel palmbomen…..maak er toch het beste van en maak mooie herinneringen, tis toch mooi dat jullie dit samen zo kunnen doen!

Maria

Een broer heel speciaal. En voor je broer een zus heel speciaal. Geniet ervan samen. Want je weet het zou zomaar kunnen.?