berlibarca.reismee.nl

Dag 6 virtueel Bionville sur Nied, werkelijkheid Zwolle

Wederom aan de late kant vertrokken, 09.00 uur maar er stonden ook maar 75 kilometers op het program. Uiteindelijk 80 km geworden: ik had onderweg geluncht op een blauw bankje in een bushalte(het regende op dat moment) en had daar mijn telefoon met een blauw hoesje er opgelegd. Ik dacht nog; dadelijk niet vergeten! Na de lunch 2,5 kilometer verderop dacht ik eraan wat ik ook alweer niet moest vergeten, juist, mijn telefoon lag nog steeds op dat blauwe bankje. In sneltreinvaart terug en gelukkig lag ie er nog. Pia heeft me onderweg trachten te vinden omdat we eens een keer halverwege koffie samen zouden drinken. Zoals bekend is Pia niet de meest bedreven kaartleester dus dat is niet gelukt. Misschien later? Vandaag wederom een vd Valk hotel alwaar weeen VIP arrangement heb kunnen boeken voor de allerlaagste prijs. Het membership van onze favoriete keten werpt zijn vruchten af. Late uitcheck, 2 gratis wijntjes, vip ontbijt op de kamer geserveerd en dat voor net iets meer dan 100 euri is in onze ogen een mooie deal. Misschien dat ze standaard een berlibarca kamer kunnen maken! Gegeten hebben we in Zwolle city, ook goed betaalbaar. Nu zitten we op 5 hoog boven het water op de hotelkamer in het zonnetje voor een grote glaswand te relaxen. Ikke schrijven en Pia een boek lezen. Morgen verschrikkelijk weer dus lassen we een pauzedag in. We bekijken het van dag tot dag want de weersvooruitzichten blijven dramatisch slecht. We zullen waarschijnlijk met de auto richting Groningen vertrekken om hopelijk vandaaruit de reis voort te zetten per fiets. De temperatuur komt niet boven de 14 of 15 graden uit en dat verpest veel. Maar ja, werken kan altijd nog dus we geven vooralsnog nog niet op. Ik heb onderweg nog een foto gemaakt van het huis van de wagenparkmedewerker van het plaatselijke taxibedrijf..

Groeten JF & Pia


Reacties

Reacties

Henk Peek

Hoi Jan-Frans het zit je ook niet mee,als je kont niet vast zat was je die ook vergeten, sorry dit is een gezegde uit mijn regio. Ik zou zeggen, geniet morgen van jullie rustdag en hopelijk komt ook het weer tot weder opstanding!!!(Pinksteren gedachte).
Groetjes ook aan Pia!!??â›…??â›…

Berri

Ja hallo, ik denk dat ik dan een verkeerde baan heb gehad, toch iets met auto’s moeten gaan doen, Haha.
Nog veel plezier samen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!