berlibarca.reismee.nl

Klaar!

We stoppen ermee. De komende 7 dagen wordt het én niet droog én maar 12 graden. De gedachte dat we elke dag mopperen op dat weer en steeds moeten constateren dat buienradar de droge warmere dagen steeds een paar dagen vooruit schuift heeft ons dit doen besluiten. We hebben wel plezier en tóch een (korte) vakantie gehad en ik heb 520 km gefietst. We hebben er vrede mee.

C’est la vie!

Bedankt voor jullie support en wie weet tot de volgende keer.

Liefs Pia en Jan-Frans

Anita Mathijssen

Jammer Jan-Frans en Pia.
Stoer dat jullie zolang zijn door gegaan!
Op naar een volgende keer.

Jan

Jan-Frans en Pia, jammer dat de weergoden niet meewerken, zodat jullie plannen dit keer niet verwezenlijkt kunnen worden.
Nu: Home, Sweet Home!

Henk Peek

Hoi Jan-Frans en Pia, spijtig om te lezen maar gevoelsmatig de juiste beslissing. Behalve het plezier wat er dan van afgaat moet je natuurlijk ook aan je gezondheid denken.
Was leuk om jullie te volgen, goede terugreis en fijne Pinksterdagen.
Groetjes Henk ???

Dolores

Heel begrijpelijk, je moet er, naast afzien, ook plezier aan beleven. Na gedane arbeid in het zonnetje je biefstukje bakken op de grillplaat met een lekker wijntje erbij, een paar uurtjes aan het zwembad liggen, genieten van een andere omgeving en andere mensen om je heen. Dit alles hebben jullie toch moeten missen afgelopen week, van die grijze luchten, de kou en de wind word je namelijk niet echt vrolijk en bezorgen je zeer zeker geen vakantiegevoel. Dus gewoon lekker terug naar je warme en knusse home en gewoon volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Nu vast plannen gaan maken, dan kunnen jullie het hele jaar vast weer genieten van de voorpret!

Hedwig

Jammer naar heel begrijpelijk!
Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Suzanne G.

Jammer om te lezen Jan-Frans. Maar petje af, ik doe het je niet na.