berlibarca.reismee.nl

2022!

Happy newyear beste volgers!

We zitten in 2022 en dat is het jaar dat we wederom gaan proberen om naar Pisa Italie te komen. Op dit moment 15.000 coronabesmettingen per dag wat ongeveer het hoogste is ooit maar tóch hebben we weer hoop dat het gaat lukken. Op 15 mei is het plan.

Vandaag op 1 januari (!) zat ik om 09.15 uur op mijn nieuwe pinarello racefiets om naar Sassenheim te gaan fietsen om met zussie Pia vast volop in training te gaan voor de Pisareis. Ging lekker, heerlijk rustig, geen mens op straat na de nieuwjaarsnacht totdat...ppppssssssst, lekke band. Wiel eruit, nieuwe binnnenband erin en ikke met met mijn fietspomp pompen en pompen maar niks. Pomp kapot..Een heel vriendelijke man biedt me zijn fietspomp aan en ikke pompen en pompen en pompen maar weer niks. Ook die band kapot, waarschijnlijk met het erop leggen. Geen nood want ik heb ook plakkers om mijn bandje te plakken. Weer niks, zitten al 3 jaar in mijn tasje maar plakken dan dus niet meer. Zat dus niets anders op dan me door Pia op te laten halen. Dus net 50 km gefietst i.p.v. degeplande 139 km. Nu voldaan op ons bed met een fles achter de kiezen dus al met al toch een geslaagde dag. Nog een strandwandeling in Noordwijk gemaakt ook! Zie foto.

Hopelijk tot mei!

Groetjes Jan-Frans en Pia.

Reacties

Reacties

Dolores

Hopelijk gaat t dit jaar dan eindelijk weer lukken! Nu alvast in training voor de beste resultaten straks!

Jan

allemaal goede voornemens, die door achterstallig onderhoud niet uitgevoerd konden worden.
Meer succes in het nieuwe jaar toegewenst.
Groet, Jan

Henk Peek

Hoi Jan en Pia, allereerst de beste wensen voor 2022 en hopelijk komt jullie droom dit jaar wel uit.
Het is jammer dat de start dit jaar niet vlekkeloos was maar beter nu dan straks als je met het grote werk mag beginnen!!
Groetjes Henk

Kees

Geen nieuwjaarsduik gedaan daar? Een mooi 2022 met veel (fiets)plezier gewenst!

Harry

Beste Jan Frans en familie
De allerbeste wensen voor 2022.
Ik weet zeker dat de Pisa fiets reis gaat lukken dit jaar, zeker omdat je pinarello richting huis wil.
Maar let op niet teveel vino Bianco?.
Caoi e saluti

marianne reisinger

lieve Jan en pia ,hopelijk gaat het met het nieuwe jaar allemaal beter lgaat. Heel veel plezier en goede wensen !,groetjes mariane.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!