berlibarca.reismee.nl

7

Hallo volgers,

De 7 van de titel gaat over het feit dat we vandaag over 7 weken gaan vertrekken, tevens staat die 7 voor het aantal kilo’s dat er bij JF nog af moeten. Na overleg met Pia moest ik voorhaar er nog 10 kilo bij doen, dus 17..

We zijn volop aan de gang om alles weer gereed te krijgen; vignetten voor de 8 landen waar we doorheen gaan regelen, JF trainen, Pia een werk/opbergplateau gemaakt voor op de passagiersstoel, beurt regelen voor het autooke, nieuwe wieleroutfit JF, drinken, eten , hoeveel wijn mee enz enz. Het komt steeds dichterbij en we hebben er steeds meer zin in. We gaan jullie dagelijks voorzien van info en verhalen en belevenissen.

Tot 15 mei!

Liefs Pia & JF

Reacties

Reacties

Henk Peek

Hoi Jan-Frans en Pia, wat een mooi vooruitzicht, gaar het er nu eindelijk van komen??Jan-Frans hoop jou binnenkort weer te zien bij van Driel.
Groetjes Henk

Hé Henk, ik hoop dat het goed met je gaat, groeten JF.

Dolores

Succes met alle voorbereidingen! 17 kilo is wél een beetje teveel gevraagd JF, dan waai je van je fietske!

Toos

Het klinkt heel goed, de zin om nu te kunnen gaan spat ervan af.
Ik zie er naar uit om jullie te volgen ?

Annita

Weer een mooi avontuur!! Succes samen .

Ser

Ieder jaar sta ik weer versteld van jullie inzet en kan ik jullie alleen veel succes wensen.
Genieten van jullie verhalen en toi toi toi.

Jan

?

Berri

Hallo, dit klinkt veelbelovend. Leuk.

nicole

wat fijn het komt al lekker dichtbij. Mooie trip gaat het worden, dat weeet ik zeker!!
gaan jullie door Zwitserland?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!