berlibarca.reismee.nl

Nog 3 dagen

Hallo beste volgers!

Ja, ja, nog 3 dagen te gaan. Hier nog een update over de stand van zaken: Pia heeft de auto helemaal gereed, de achterbank eruit(er moet immers de nodige wijn mee), geheel gepoetst en gepolijst door broertje, velgen gespoten en de bandenzwart erop, JF wilde 7 kilo afvallen en is tot 6,4 kilo gekomen en gaat vanaf nu weer los(vanavond een Grand Marnier of twee en een zak pinda’s en morgen naar de frietkot) Pia is ook behoorlijk goed bezig geweest, heeft ongeveer 315.298 km gelopen de laatste weken en is ook vele kilootjes kwijt. De Fiets van JF voorzien van nieuwe banden en ook nieuwe velgen na een klappertje. Spulletjes zijn tot in de puntjes al ingepakt en tevens de eerste 2 overnachtingen al geboekt, kortom we zijn er klaar voor! Maar nu het meest vreemde nieuwtje; het wordt zondag op onze vertrekdag naar eerste overnachting in Heerlen misschien wel 30 graden en droog!!? Het zal toch niet zo zijn dat WIJ goed weer hebben?? Schier kansloos normaliter maar het schijnt toch echt te gaan gebeuren.

We hebben er zin in!

Tot as zondag bij ons eerste verhaaltje.

Liefs Pia en JF.????????

Kees

Klaar voor de start, veel plezier en goed weer deze keer!

Henk Peek

Hoi Jan-Frans en Pia,een goede voorbereiding is het halve werk zou ik zo zeggen dus dat gaat zeker goed komen!!Alvast veel plezier met je Grand Marnier!!Salute!!

Bernadet

Geniet samen, van al wat is.
Met dat weer komt het vast wel goed.

Harry

Veel plezier J-F en Pia , en vele veilige kilometers.
Have fun.?‍♀️?‍♀️?‍♀️

Toos

Goede reis, mooi weer en veel plezier gewenst.

Nicole

Het regenpak kan thuis blijven!!!
Heel veel plezier op jullie trip!! En ik lees graag dat het droog blijft!

Judith

Buon viaggio, lieverds…! Geniet van alles?

Maurits

Veel succes JF, hopelijk inderdaad genieten van het weer. Vergeet de zonnebrand niet ;)

Ser

ieder jaar weer een nieuw hoofdstuk. Geweldig en ik bewonder je doorzettingsvermogen

Bea

Heel veel succes en vooral ook genieten???

Dolores

Succes Jan-Frans en Pia, ik wens jullie heel veel plezier en veel veilige kilometers. Enne, heel lief JF dat je onze Kees nog even bent komen opzoeken!

Ute

Nog even und dann gehts los ?Wens jullie veel ☀️?en vooral plezier.
Groetjes