berlibarca.reismee.nl

Heeeeeerlen

Hallo lieve mensen,

we zijn los….. ! Om maar even als vanouds met de deur in huis te vallen: creditcard zonder erg op de grond laten vallen, gelukkig nog op tijd gevonden door mijn oplettende (en weinig vertrouwen hebbende in zijn zus) broer., dus dát kunnen we alvast afstrepen! We hebben een prachtige zonovergoten reis gehad allebei, en halverwege in Haelen hebben we elkaar gevonden voor de lunch, dus dat was op zich alweer fantastisch knap van ons. So far so good!

we overnachten “thuis”, bij Vd Valk in Heerlen,; we eten een salade want al het andere eten is twee keer zo duur geworden lijkt wel! Misschien winnen we de hele reis wel bij mekaar hier in het casino, maar dikke kans van niet. Morgen naar Vielsalm, door de bergen en door de onweeersbuien tussen de zonnestraaltjes door.. Jf heeft al wat foto’s geplaatst. Veel groeten van ons!

adam

zo door gaan, maar minder van de pasjes laten slingeren he, veel plezier

Ute

????☀️? jullie zijn bofkonten met geweldig weer.
Zo doorgaan.
Succes.
Zal aan jullie denken op Kreta??

Henk Peek

Mooi dat voor jullie de kop eraf is zonder al teveel problemen. Wat betreft horeca prijzen hadden jullie dit kunnen verwachten, ik zou zeggen dan maar een glaasje wijn minder!!Morgen heel veel fiets plezier en mooi weer. Groetjes Henk

Dolores

Succes allebei, bij goed weer een keer een wegwerp bbq kopen en lekker stoken! Horeca inderdaad erg duur, hopelijk ligt er een goeie voorraad wijn in de kofferbak!
Succes morgen!

Berri

De start is alvast goed gegaan. Geniet ervan.

Bea

Een goed begin is ‘t …… Succes??

Wim

Geweldig dat jullie weer aan een geweldige reis beginnen naar Italie bekend van pizza en lekkere martini, tevens bezit italie mooie buitenplaatsen en fraaie vergezichten. wij wensen jullie veel zon en de wind in de rug. wij zijn voornemens om deze week van een pizza te genieten, bij de afhaalchinees. Wijnadvies van vandaag Pia maria proost.

Nicole

Minder eten kan nooit kwaad?. Fijn om met de zon erbij te beginnen aan deze leuke trip