berlibarca.reismee.nl

Vielsalm in België

Vanmorgen om 5 uur stonden we al weer stijf overeind uit bed, klaar om te gaan. Laaghangende bewolking begroette ons uit alle windrichtingen maar het was nog droog en de temperatuur aangenaam warm. 2 extra vdValk- broodjes gesmeerd voor JF voor onderweg, maar deze verpakt in milieubewuste papieren zakjes, waardoor onze jongen helaas brood, ei én papier voor de lunch had…

voor mij was het een moeilijke dag… ja het gaat écht nergens over als je het vergelijkt met de toestand in de wereld maar tóch! Mijn nieuwe TomTom is nog niet goed ingesteld, waardoor ik door doodlopende wegen, kiezelpaden, wegversperringen en boerderijdieren gestuurd werd, zelfs over een privé landgoed( tot aan een poort met hangslot). De heer des landsgoeds kwam me achterop gereden maar was gelukkig niet al te woest! Jan-Frans had pech met zijn Mio,, bijna geen stroom meer op zijn telefoon en ik heb stad en land afgereden zodat hij in mijn autootje de zaak weer kon opladen. Trubbels, zei ik al, maar het gáát nergens over!
Al met al hebben we het toch weer gered, al goed gegeten en gedronken, en nou liggen we uit te buiken in b&b Le tapis rouge, oftewel” de rode loper”. Mooi rustig, geen kip op de weg,en stil alst nie waait.

morgen naar Luxemburg, kijken wat het dáár weer is…. Groeten van ons!

Reacties

Reacties

Henk

Hoi Pia, zo zie je maar het komt uiteindelijk allemaal weer op z'n pootjes terecht en idd het is niet te vergelijken wat er om ons heen gebeurt, maar toch.....Geniet van deze avond en morgen weer fris op pad naar het mooie Luxemburg, groetjes aan Jan-Frans!!Viva la Velo!!!

Nicole

Gewoon overstappen op Google maps op je telefoon ( wel aan de oplader)
En voordeel van verdwalen is dat je ziet wat andere op de begaanbare weg niet zien

Ute

Och Pia,ik leef met je mee,wat vervelend ? Maar het is weer goed gekomen, gelukkig ??
Morgen beter ?? Succes verder.
Groetjes ?

Ute

Jan Frans, super goed bezig ? succes verder.
Groetjes ?

Bernadet

Hey Pia, weg met Tom Tom en googlemaps....."Waze" is the Way.
Groetjes uit Ierland

Maartje

? ik zie het helemaal voor me.....haha over die onbegaanbare wegen. Wist niet dat Tom Tom nig bestonden ? idd een goede tip van nicole, tijd voor Google map... veel succes morgen

Adam

Knap gedaan zo doorgaan en zitten jullie al volgende week vrijdag in Napoli!!

Jan

Hoi Pia, waarschijnlijk niet ge-updatet, maar tenslotte toch nog jouw broertje kunnen vinden
Succes in de komende dagen!

marianne r.

HOi HOI

De hele wereld is in de war maar gelukkig niet veel regen . en lekker weg !!
fijne dagen nog groetjes ,maranne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!