berlibarca.reismee.nl

De vierde dag alweer

Vandaag van Luxemburg naar Amneville in Frankrijk. Vanmorgen wat later weg want we konden niet eerder dan 8.00 uur ontbijten. Vandaag helemaal langs de Moezel blijven fietsen, slechts 1 x geklommen maar wel stijl. Totaal 106 km maar de beentjes zaten nog te vol met in elk been een fles van gisteren..Best wel afgezien maar ik heb ze er zelf ingekletst dus iets met branden en blaren? Ook nog eens 30 graden maar daar mopperen we echt niet over! Pia heeft vandaag goed gereden en we zitten op een soort Centerparcs in een studio, met balkon dus de biefstukken zijn gekocht. Morgenvroeg onweert het hier tot 09.00 uur dus vertrekken we morgen later. Dan gaan we verder Frankrijk in naar Berig-Vintange alwaar er een suite voor ons klaar staat maar we weten eigenlijk al dat het niet veul is, kan ook niet voor dat geld. We proberen toch om elke dag onder ons budget te blijven en tot nu toe lukt dat prima!

adam

super gedaan!
wij zijn er al trots op, woof!!

Henk

Hoi Jan-Frans en Pia.
Ik zou bijna zeggen eigen schuld, dikke schuld Jan-Frans, je weet dat alcohol niet altijd samen gaat met die mooie doelstelling van jou.
Morgen beterschap met die beentjes van jou,rust goed uit,groetjes aan Pia.
Viva la Velo!!

Nicole

Veel wijn drinken is niet erg, je moet er alleen tegenkunnen?. En wanneer je in Frankrijk bent.............

Dolores

Hoi Jan-Frans en Pia, ben weer ff bijgelezen! Het gaat jullie tot nog toe goed af, de foto’s en t filmke spreken wat dat betreft voor zich! Dat de zon schijnt is natuurlijk wel een geheel nieuwe ervaring voor jullie :) De wijn is dan weer een vertrouwde factor! Ben erg benieuwd naar de nog komende reisverslagen. Tot mèrrege moar wir dan! Succes!

Bernadet

???