berlibarca.reismee.nl

Bonsoire messieurs/dames

Och jongens toch… we maken het mee! Helemaal niets super bijzonders maar ondertussen toch van alles!
bv gisteren hebben we anderhalf uur de overtuiging gehad dat Pia (wederom) bestolen was van haar zuurgespaarde centjes, in een Aldi notabene, en stond ze op het punt om naar huis te gaan van schaamte en ellende, tot het “ verloren” geld heel gewoon uitgegeven bleek te zijn aan accommodatie…..

Jan -Frans heel het terrein afgezocht, knieeen kapot van onder de wagens kijken, twee donderpreken afgestoken aan een toch al boete doende zus et voila, pas de probleme!!!

vandaag een niet al te lange dag. Mooi weer, wat stapelwolken, redelijk windje( half op kop helaas). Het snerpend geluid van zwaluwen, golvende , glooiende velden van groen, even zweten dwars door het centrum van Metz , waar onze zus Caroline zo’n 100 jaar geleden nog gewoond heeft, en een heel mooi B&B in Berig-Vintrange. JF heeft in de stralende zon onder het toeziend oog van 2 ezeltjes zijn fiets gepoetst en stroom op zijn flikker gehad van het draad wat er tussen gespannen was. Láchen!! Verder lekker wat gelezen en gezwommen en later voor 80 euro gegeten en gedronken in een soort eet- sporthal ( kan het niet anders omschrijven)

als toetje valt de knoop van ons Ak zijn korte broek in de WC, dus.. je ziet het al voor je? Ons Pi is óveral op voorbereid en naait m er nèt zo vrolijk weer aan!
veel groeten!

Henk

Olala quelle historie.
Wat beleven samen op zo'n dag maar chapeau ook deze dag hebben jullie overleefd en weer dichterbij de eindbestemming.
Morgen weer een nieuwe dag, rust goed uit.
Dormez vous bien et bonne nuit!!A demain!!

adam

chapeau les hollandaises, ga er zo door

Carla

GE maakt wat mee op een dag!
Enjoy!