berlibarca.reismee.nl

Heerlijk dag

Vanochtend vertrokken uit het 4**** hotel alwaar wij er nog geen 2** voor geven. Alles mis, kamer niet met 2 bedden volgende kamer niet schoon, geen wc papier,veeeeeeel te duur, in de ochtend geen scrammbeld eggs en na aanvulling koud, geen jus dorange, geen Engels pratend receptie terwijl er op een bordje stond dat ze 4 talen konden spreken.. zucht.Maar het deert ons niet VAKANTIE! Ik(JF) heeft wederom 90 km gefietst met een heel hoog gemiddeld, wind half mee, maar dat gemiddelde is weer teniet gedaan door een 20 km lange flaneertocht langs de Rijn in Basel. Jawel Zwitserland ! Wel 383 cafeetjes met flanerende mensen gezien over een autovrij pad dwars door Basel. Mooi om te zien, wat filmpjes van gemaakt die Britt tzt in elkaar zal flansen. Pia tot ons ontmoeting bij het hotel een iets mindere dag, veel bergweggetjes en dat is niet haar favoriete bezig.Ik heb die stijgingen niet gehad want ik ben langs de Rijn blijven fietsen en heb mijn navigatie genegeerd en zodoende ongeveer 1500 hoogtemeters gelukkig misgelopen. Net samen gegeten in een bierstube in Duitsland want dat scheelt ongeveer de helft aan euro’s met Zwitserland. Wederom is het niet moeilijk om 27 keer de landsgrens van Zwitserland en Duitsland te pakken in een half uur. Nu op de hotelkamer en Pia beneden op het terras want ze heeft het weer o zo warm.. vandaag de 750 km per fiets overschreden dus we denken dat we nu ongeveer op de helft zijn, ware het niet dat voor mij de zwaarste helft nog voor de boeg ligt.

Morgen naar een dorp aan de Zwitserse grens maar dan wel aan de Duitse kant want dat scheelt echt de helft van de centjes. Wel zijn we samen met de auto naar Zwitserland gereden en de Rijn bezocht, zie foto’s die volgen. We hebben het fijn !

Tot morgens schatjes!

Henk

Goedeavond Jan-Frans en Pia, fijn te lezen dat jullie deze mooie zondag allebei op een verschillende wijze heb mogen ervaren, jij Jan-Frans heerlijk flaneren langs de Rijn en Pia zwetend achter het stuur over al die landweggetjes!!En dan toch heerlijk kunnen afsluiten in de stal.
Geniet nog ff van deze mooie avond en morgen gezond weer op!!Lieve groetjes van mij en mijn Wilma!!???

Leuk Henk !

Jan

bedankt voor het beslag van jullie belevenissen. Jammer van het te dure hotel.
Fijne voortzetting

Berri

Ook goedemorgen, jullie zijn echt niet de gewone vakantiegangers. Leuk om jullie te volgen.

Toos

Fijn dat jullie het naar de zin hebben??