berlibarca.reismee.nl

Rust/rij/regendag

Goedenavond Freunde,

Vandaag de gehele dag regen. Geen fietsweer om bergen af te zoeven, te gevaarlijk. Vanochtend met fiets en al in de auto zuidwaarts gereden. Nu in Maranello, het Ferrari oord in italie. Naar het Ferrari museum geweest en de race gekeken , stukje in het museum en een stukje vanaf mijn eigen tv in Berlicum via de tablet met behulp van Madeleine . Ik heb hier maar nergens gevraagd wie er gewonnen heeft want dat valt hier niet in goede aarde omdat Red Bull als winnaar uit de bus is gekomen. Net een echte pizza naar binnen gewerkt in de stad, ook een gewaarwording om als Hollander een echte Italiaanse pizza naar binnnen te schuiven. Geen fietskilometers dus vandaag. Samen een werkelijk gruwelijk saai stuk Italië doorgeworsteld. We waren blij dat we dit niet per fiets hebben gedaan want het was troosteloos, het is de Povlakte en wij noemde het al de No vlakte. Morgen wel weer op de fiets, zou droog maar zwaar bewolkt zijn. Nu komen de Appenijnen en dat is wederom geen kattenpis, zekers 2500 hoogtemeters op het program en 93 km voor de boeg. Wordt wederom afzien maar ik wil het volbrengen. Morgen een hotel in La Lima, daarna een 5***** sterren hotel in Pisa! We kunnen geen meerdere dagen boeken want as donderdag is het hier een of andere feestdag en is alles al volgeboekt. Maar dan maar naar een ander aangrenzend land om nog 2 dagen uit te rusten. Ik heb inmiddels 1172 km gefietst en 58 uur op de fiets gezeten en bijna 12.000 hoogtemeters voor de kiezen gekregen. Morgen en overmorgen nog erbij en het zal ongeveer 1400 km worden, niet slecht voor een te zware overjarig model dat ik ben. Mijn fiets functioneerde prima! Pia vandaag een relaxed dagje want ik heb gereden. Nu lekker slapen in Marranello palace!

Tot morgen maar weer.

Pia en Jan-Frans



Reacties

Reacties

Henk

Hoi Jan-Frans en Pia,gisteren niet gereageerd want ik had een gezellig avondje met collega's bij het Zusje in Uden.
Jullie hebben ook niet stilgezeten behalve dan vandaag dan maar de zondag is niet voor niets een rustdag, mooie foto's van Maranello maar ik ben meer een Porsche fan en dat museum is ook mooi.
Morgen heel veel succes op je Ferrari, Pinarello in de Appenijnen.
Bueno notte, a domani, ciao!!???

Nicole

Heerlijk verhaal, helaas wat regen, maar gelukkig tijdens de povlakte. Veel plezier met de laatste loodjes

Jan

Jan-Frans. indrukwekkende prestatie!
Hopelijk trekken de regenwolken over en kan je weer genieten van de omgeving tijdens de lomende dagen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!