berlibarca.reismee.nl

Pisa, écht waar!

Hallo lieve kijkbuiskinderen!

Heb je ons al gezien op de foto’s? Tis nie te geloven hè? Pisa, stad in Toscane, bereikt met puntje puntje zweet en puntje puntje! Geheel binnen budget en binnen de berekende tijd, zonder schram, kras, ruzie, of ander leed!
Zomaar hupsakee, daar zijn we dan! De laatste fietsdag voor JF was beslist nog een pittige, met verschillende klim meters te voet vanwege de steilte, en hij heeft ook nog een tijdje ergens in the middle of nowhere rondgebanjerd, en over een drukke smalle weg gefietst waar het voor fietsers juist verboden was. Omdat het de laatste loodjes waren kon hij het vandaag veel beter aan.
Net zo bijzonder is dat we elkaar gemakkelijk konden vinden tussen de bussen vol toeristen uit alle delen van de wereld, die , net als wij, halsbrekende toeren uithaalden om de perfecte foto van de scheve toren te maken.

nu relaxen… een 5 sterrenhotel pal aan het strand, ligstoeltjes, zwembad navernant, klein terrasje voor onszelf, wat wil je nog méér? Vierpersoons kamer waarin je zou kunnen voetballen ( upgrade gekregen omdat ze de bedden weer eens niet in orde hadden!) heel veel muggen, dat dan weer wel, verder alles prima super-de-luxe. Jf is al aardig bruin, ikzelf vanwege mijn burkini vooral plaatselijk! We proberen nog een paar nachtjes erbij te boeken om ook wat zorgeloze dagen er aan vast te plakken voor we heel dat eind, 1400 km, in 2 dagen naar huis moeten kachelen.

Hier hebben we dan, vooral vanwege de COVID, zo lang naar uit gezien, en nu is het dan al bijna weer voorbij… Héél blij waren we met jullie reacties, echt superleuk, daar zijn we dankbaar voor. Zodirekt nog een update van de statistieken en mocht er nog iets heel bijzonders gebeuren dan laten we het nog weten, maar anders gooien we er nu de pannen op qua verhaal. Ook weer lekker rustig voor jullie!
Totaal km gefietst : 1350 66 uur en 44 minuten op de fiets gezeten en in totaal 13721 km geklommen. Topsnelheid 75,2 km/uur ( ik heb dat niet gehaald geloof ik!) Heeeel veel liefs van ons!

Caroline

Super gedaan broer en zus, nu nog echt een paar daagjes rust nemen en niet meteen naar huis toe jakkeren he!

Maartje

Wauw you did it!! Super goed gedaan allebei...... vond jullie verhalen zeer vermakelijk en heb er ook vaak hard om gelachen omdat ik jou ( pia) helemaal voor me zie wat je verteld. Dus ergens jammer dat jullie er al zijn.....hahaha geniet nog even daar want hier is het weer K..!! Goeie reis terug xx

Bernadet

Super, en nog een paar dagen heerlijk genieten...DOEN... Ciao

Ute

Wouw, jullie hebben het gedaan ??wat geweldig ??.Ik heb jullie verhalen graag gelezen.
Super uitvinding om met jullie samen te reizen.
Heel veel plezier nog en geniet het zonnetje.
Groetjes

Kees

Mooi dat de eindbestemming goed en met plezier is bereikt! We hebben genoten van jullie avonturen, veel plezier nog in Pisa! ☀️

Hedwig

Wauw, gehaald en hoe!!!! Heel knap van jullie allebei. En nu relaxersizen, heeerlijk! Jullie hebben het verdiend!

Judith

Bravissimi…! Wat goed om te lezen dat jullie zonder schaven, schade en schande de eindstreep hebben behaald. Ik zou écht écht aanraden om er nog een paar ‘cooling down’-dagen aan te plakken. Zoals gezegd is Pisa città zelf behalve die toren niet zo spannend, maar ik kan van harte de nabijgelegen stadjes Lucca en Volterra aanraden. En de Toscaanse kust natuurlijk…! Baci e buon soggiorno in Toscana❣️

Anita

Power broer/ zus ❤️elijk dank voor jullie bijzondere, gezellige verhaal?? Proost?????.

Henk

Hoi Jan-Frans en Pia, van harte gefeliciteerd met jullie geweldige prestatie, jij in de auto Pia en Jan-Frans op zijn pinarello. Chapeau dat jullie deze mooie klus samen hebben geklaard!!
Nu lekker uitrusten en nog even een paar dagen in Pisa.
Bedankt voor jullie mooie reisverhalen en prachtige foto's.
Ik wens jullie een fijne en veilige reis terug????

Carla

Wouw, jullie hebben het gehaald!
En nu lekker relaxen!
Bedankt voor jullie verhalen! Ik heb ervan genoten.

Nicole

Fantastisch dat jullie zonder kleerscheuren in Pisa zijn aangekomen. Heerlijk nog ff uitrusten opt strand. Lekker eten en drinken in het fijne Italië. Genietze

Toos

Mooi avontuur geweest……..jullie mogen trots op jezelf zijn. Respect!!!???

Adam

Ah wa fijn

Berri

Toppers zijn jullie, leuke verhalen, goed gedaan allebei.
See you when I see you.

suzanne

Wauw, Jan-Frans je hebt het geflikt!!
Je bent een Topper!
Heel leuk om al die verhalen te lezen van jullie.
Geniet er nog ff van samen.

Jan

Gefeliciteerd dat het eindpunt van de fietstoer met volgauto is bereikt.
Heel verstandig om nog een paar dagen er aan te plakken en jullie zelf te verwennen!
Mooi foto-bewijsmateriaal aan jullie bericht toe te voegen.
Goede reis richting huis!

Annita

Geweldig.... Super !!!! Weer een hele prestatie.Het was leuk jullie weer te volgen Zullen er maar weinig zijn die het jullie nadoen . En nu lekker uitrusten. Tot de volgende fietstocht.