berlibarca.reismee.nl

Toch niet weer..?

Ja! Normaliter gaan Pia en ik 1 x in de 2 jaar een fietstocht maken. In 2023 dus niet maar..Ik, JF, zie en hoor om me heen allerlei verhalen over ziektes en de dood en andere (oorlogs) ellende. Waarom dan nog weer een jaar uitstellen? We worden er niet jonger op en het leven is niet eindeloos dus ja, we gaan in 2023 weer aan een nieuw avontuur beginnen. Van de BB van berlibarca gaan we nu naar de BB van Bilbao. Spanje dus maar deZe keer via de westzijde van Frankrijk. Pia wel om Parijs heen zien te leiden want anders ben ik bang dat het niet verder dan Parijs zal zijn alwaar we geraken. Totaal ongeveer 1700 km voor de boeg. We gaan op 13 mei vertrekken.

Rest me nog om jullie allemaal een fijne feestmaand te wensen en hopelijk tot Mei 2023!

Jan-Frans en Pia.

Reacties

Reacties

Ser

allemaal een fijne feestmaand en hopelijk tot Mei 2023 en jullie reisverhalen weer boeiend zijn.

Annita

Geweldig ! Ik ga jullie weer volgen. Succes x

Henk Peek

Hoi JF en Pia, kijk weer uit naar jullie mooie reisverhalen.
Mijn vrouw Wilma en ik wensen jullie ook fijne feestdagen en een mooi 2023 in goede gezondheid!!!???

Bernadet

Zo ist....doen als het kan.
Geniet van de voorbereidingen...leuk.
Fijne zondag nog??

Ute

Super, verheug me nu al op jullie reisverhalen.???Wens jullie natuurlijk ook fijne Feestdagen??️?? Groetjes tot volgend jaar

Jan

het zal toch wel waar zijn?
AFWACHTEN MAAR.

Bea

Inderdaad, gaan als het kan, dat is een goed uitgangspunt. De voorpret begint bij jullie besluit. En een goed voornemen voor 2023. Fijne feestdagen?⭐️?

Berri

Groot gelijk…gaan zolang t nog kan. Je weet nooit wat er op de loer ligt. Ik vind t top dat jullie weer gaan en zie de verhalen en belevenissen weer graag.

Wim

Beste Wereldreizigers, wat een goed nieuws weer en dat nog in het Jaar onzes heren en dames natuurlijk 2022.De tour de Frans onder leiding van ploegleidster Pia zal komend jaar weer plaatsvinden, met dank aan de organisatie en de start is bij de Driezeeg . Wij zoeken nog een biersponsor.O ja nog een punt van aandacht word de Tour live uitgezonden. Nou deelnemers veel succes gewenst vanuit Cafe Boschzicht. en tevens een Verlicht 2023 gewenst. Op verzoek kunnen wij een zaklamp ter beschikking stellen zonder kosten.

Nicole

Wat een goed plan. Ik ben r weer lezende bij!

Dolores

Het aftellen is begonnen Jan-Frans en Pia! Nog ff werken aan voldoende kilometers in de benen en alvast beginnen met het aanleggen van een wijnvoorraad! Autootje klaarmaken voor de reis en reservebandjes voor de racebike kopen. Nog 8 weekjes….!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!