berlibarca.reismee.nl

Nog 8 weken

Hallo volgers,


Over 8 weken gaat de tocht weer van start. Via de westkant van Frankrijk naar Bilbao Spanje . JF is al weer volop aan het trainen, Pia al met veel resultaat aan het lijnen en de eerst 2 overnachtigingen zijn al weer geboekt. Eigenlijk zijn we er al gewoon klaar voor! Pia ‘s auto heeft nog wat aandacht nodig en mijn Pinarello heeft nog wat nieuw rubber en remblokken nodig. Britt heeft al weer toegezegd om filmpjes op mijn YouTube kanaal te zetten dus het komt allemaal goed. Ik(JF) heeft wel een liesbreuk maar daar gaan we nu niets meer aan doen. Fietsen gaat goed dus tzt maar weer eens naar den doktert zou Pia zeggen.

Tot 13 mei!

Pia & Jan-Frans

Reacties

Reacties

Toos

Leuk vooruitzicht Pia!

Carla

Pia en Jan-Frans, succes met de voorbereidingen en geniet al van de voorpret!

Henk Peek

Hoi Jan-Frans en Pia, ik kijk wederom naar jullie reisverhalen. Ben al via Jan-Frans al van het een en ander op de hoogte. Ook dit gaat jullie weer lukken. Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen en ik zo kiezen voor de Peugeot, die geeft mij meer zekerheid dan een Citroën!!????

Bea

Toch weer spannend. Succes met de voorbereidingen

Nicole

Leuk dat jullie weer gaan. En gezellig om de reis weer te kunnen volgen

Kees

Kijk, al haast klaar voor de start, leuk! Veel plezier met de verdere voorbereiding,
Grtz, Kees

Jan

Goede planning en voorbereiding!
Fijne weken toegewenst.

Ute

Jullie zijn geweldig, verheug mij al weer op jullie verhalen en avonturen ☀️? Hoop dat jullie de zon mee krijgen.
Veel geluk ?en plezier.
Rijdende Groeten
Ute

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!