berlibarca.reismee.nl

Nog 3 dagen.

Tijd vliegt! As zaterdag is het zover. Naar de eerste stop: dorpke bij Antwerpen, 128 km voor de boeg! Zoals het er nu uitziet is het droog, warm én zonnig. Kan toch niet? Normaal regent het als JF & Pia op vakantie gaan. Zouden de weergoden eindelijk eens met ons meedenken? Wij zijn er klaar voor, tassen gepakt, autootje Pia geheel gepoetst, fiets gepoetst en gesmeerd , helemaal klaar.

tot as zaterdag bij ons eerste verhaal.

Groeten Pia en Jan-Frans

Toos Kastelijn

Goede reis, veel plezier en mooie vakantie!

Brigitte

Goede reis.

Jan

Ik hoop dat jullie de weergoden ook een mailtje hebben verstuurt.
ik wens jullie een fijne vakantie en volg jullie via jullie berichten.

Nicole

Veel plezier op jullie tocht

Ser

En weer kijk ik uit naar jullie avonturen. Want het zal toch niet van een leien dakje gaan dat is veel te makkelijk. succes

Anita M

Veel plezier JF en Pia, lekker genieten!
Toch heel bijzonder dat jullie dit samen weer gaan beleven ?

uteluenenschloss@gmail.com

Wouw, Top dat jullie het weer samen doen.
Verheug mij weer op jullie verhalen.?☀️? Veel geluk ? succes samen.
Groetjes Ute

Bea

Een mooie gezellige reis wens ik jullie toe. Laat ons hier maar lekker meegenieten met jullie verhalen en foto’s.

Berri

Ja hoor, ook ik verheug me op de leuke ervaringen van jullie. Toppers.

Henk Peek

Hoi Jan-Frans en Pia, ik kijk weer uit naar jullie reisverslagen!!Succes allebei!!???

Monique

Goede reis en veel plezier, snap je

Annita

Veilig reis en veel plezier

Wiljan

Ik zal de automaat wel vullen ?

harry

veel plezier en veilige kilometers.

Bernadet

Heb het goed, Geniet ?☘️

Anita

Ook voor deze keer weer een heel bijzondere, veilige, goeie reis gewenst.liefs???

Dolores

Hey JF en Pia, het is nu 11.21 uur, zaterdag 13 mei! JF zit op z’n fietske en Pia moet misschien nog vertrekken. Het is begonnen in ieder geval! Succes en een veilige reis, ik zie uit naar de dagelijkse verhalen!

Henk Peek

Buena suerte Jan-Frans en Pia!!???

Marjolein

Zet 'm op!! ?