berlibarca.reismee.nl

127 km weggetrapt

Hé volgers! Dag 1 is bezig; 127 km gefietst, veel grote villa’s gezien onderweg. Ook veel buitenlandse vrienden gezien in Antwerpen. Dwars door griebeswijken met hoofddoekjes, lange gewaden, lange baarden en veel Arabische tekens, shoarma tenten, gsm winkels enz enz. Diegene die mij kennen weten dan dat ik er een tandje bijzet..Pia over de binnenwegen wat vele malen leuker is dan snelwegen. Traditiegetrouw de eerste dag een pizza gegeten, buiten op een zonovergoten terras. Heerlijk! Morgen om 08.00 voor de eetzaal gaan liggen om te ontbijten wederom 120 km voor de boeg. Om 14.00 uur gaat het regenen dus ik zal minimaal 1 uur door de regen moeten trappen helaas. Dag 3 slechts 50 km om niet weer vol gas naar onze eindbestemming te racen maar ook eens gas terug te kunnen nemen. Het was vanochtend vóór 08.00 uur al weer bal, onze jongen zat al op zijn stalen ros, o nee, carbon ros. Bedankt voor alle aanmoedigingen deze ochtend van veel volgers! Tot morgen, we ketsen er nog een flesje in en gaan te bed!

Groeten Pia en J F

Henk Peek

Bravo voor jullie beide, de kop is er af.Morgen wederom ongeveer dezelfde afstand, dat gaat jou zeker goed af JF.
Recupereer goed en morgen weer Avanti!!???

Bernadet

??

Carla

?‍♂️?‍♂️??

Kees

Perfecte start zo, ☀️, lekker een flesje wijn erin en morgen weer aan de bak. We hopen dat het ook dan droog blijft en wensen jullie nog veel plezier!

Ute

Supi, jullie hebben de eerste Dag met heerlijke ☀️ achter de rug ?? Top
Ook voor morgen ga ik duimen dat de zon voor jullie schijnt.
Veel plezier samen ?

Dolores

Succes morgen en wat staat er dan op t menu traditiegetrouw? (behalve Kaapse Pracht??)

Berri

Geweldig begin dus, en lange baarden en gewaden, we zullen er aan moeten wennen..

Richard

He Jf .