berlibarca.reismee.nl

Dag2

Vanmorgen weer allebei voor dag en dauw wakker maar gelukkig goed zat fit!  Na de koffie en het lekkere ontbijt ging het nóg beter en omdat ons Ak 120 km moest fietsen vandaag vertrok ie al snel. Het was nog koud, dus been-en arm warmers aan en een extra bodywarmer. Ons Pi heeft ( vanwege haar sport verslaving) drie kwartier gefitnessed voor het open raam en toen nog 5 km gewandeld  voor ze het genoeg vond (?) en daarna nog lekker zitten lezen!
Jan-Frans appte dat ie verkeerd gereden was en na 25 km nóg 110 km moest trappen, de held, de tobberd! Steeds links en dan weer rechts de Schelde over, vaak ook nog de wind op kop, Natuurlijk heeft ie het weer gehaald, 134 km in de klapkuiten en nog fluitend over de eindstreep.
Mijn TomTom heb ik ingesteld op ‘snelwegen vermijden’ en inderdaad, veel harder dan 70km/uur heb ik niet gehoeven! Heerlijk groene lente velden met fluitenkruid, dartelende koeien en wuivende waaibomenhout, afgewisseld met typische Belgische dorpjes.
De routine hebben we er al/nog goed inzitten, de was hangt alweer te wapperen en de bidons voor morgen zijn alweer gevuld. De heuvels zijn al in zicht, bijna in de France!

nicole

en al weer helemaal gezellig!! veel plezer

Judith

Lekker bezig Akkerman en -vrouw! Veelbewogen (letterlijk) dagen vol fluitenkruid, dartelende koeien en buitenlandse vrienden (….) samen afsluiten met een wijntje; dat houden jullie wel vol tot Bilbao! Liefs uit een zonovergoten Oslo???

Carmen

Top weer zo saampjes. Succes en blijf genieten.

Jan

Wat een sportievelingen, die broer en zus!
fijne dag vandaag!

jan

hé sportievelingen, goede reis vandaag

Ser

wie heeft er eigenlijk een navigatiemiddel nodig JF zeker niet de rit kan wat hem niet lang genoeg duren.

Caroline

Nou Pietje ik denk dat Dante trots op jou is, einde van de reis bikinproof in de zon?prima bezig die Akkertjes! En Jan Frans rustig aan hè!