berlibarca.reismee.nl

Pechdagje

Vanochtend volledig ingepakt vertrokken, 6 grade …Pia nog naar de gym gegaan voor de dagelijkse training. Wind in de rug voor mij wat natuurlijk altijd lekker is, 107 km op het program. Ging lekker alleen gruwelijk slechte wegen. Ik klaag altijd over de hoge wegenbelasting die we moeten betalen maar nu weet ik waarom, hier is het ruk met het wegennet! Ik hoopte al geen lekke band te krijgen maar helaas, wel dus. Bandje gemaakt en weer fluiten op weg. Mio uitgevallen? Opnieuw aangezwengeld en weer door. Maar 20 km voor mijn bestemming valt het hele navigatie ding uit en dan lig ik er ook uit. In Nederland weet ik het allemaal wel uit te vogelen maar in Frankrijk weet ik het dus niet. Geen adres meer te zien dus ik kan ook mijn telefoon niet gebruiken. Zat niets anders op dan Pia te bellen en die was er na een half uur ook om te helpen en me mee te nemen met de auto, mevrouwtje stopt precies daar waar een stopverbod geld en recht voor het gandarmerie gebouw!! Geen boete gelukkig. Nu zitten we uit te buiken op een zonovergoten terras in een heerlijke B&B alwaar we gebakken hebben op de bakplaat. Geen WiFi hier en zelfs geen 4G bereik. Af en toe efkes dus ik hoop dat dit verhaaltje aankomt. Inmiddels heb ik mijn navigatie gelukkig weer aan de gang gekregen dus morgen weer op pad voor 129 km met ernstige bergen die bedwongen moeten worden! We gaan er weer voor!

Liefs Pia en JF

Reacties

Reacties

Henk Peek

Allo Pia et Jean-Francois, quelle dommage
Wat een pech kan je hebben JF maar de b&b vergoed gelukkig veel voor jullie. Rust goed uit en morgen weer met goed gevoel op weg naar Bilbao.???

Toos

Morgen meer geluk!

marcel

Hallo luitjes, ik hoop dat het weer en de wegen de komende dagen wel in jullie voordeel zijn !
Op naar het zonnige zuiden. Bon voyage !

Dolores

Temperatuur houdt nog niet over maar jullie kennende laten jullie je niet uit t veld slaan. Moet toch ooit goed gaan komen zou je denken! De gezellige avonden maken veel goed maar tjonge, waar blijft die Climategate Change nou?? Lijkt wel of ie precies t tegenovergestelde doet dit voorjaar. Hou de moed er in en geniet van de mooie landschappen onderweg. En veel succes met die bergen morgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!