berlibarca.reismee.nl

6e dag fietsen

Hallo, hallo,

Vannacht in een B&B geslapen net zoals de nacht ervoor. De eerste was én goedkoop én mooi met een vriendelijk ontvangst. Die van afgelopen nacht was én duur én gribus! Ontvangst was uitermate onvriendelijk; we gingen door een poort ter hoogte van hun uithangbord van deze B&B maar werden resoluut weer naar buiten gebonjourd! Nee, nee, dan was hun priveingang! Nou lekker dan, enkele meters verderop was een kleiner poortje en daar was het te doen..De kamer die de muts ons wees was er een met 1 groot bed en we hadden met 2 bedden geboekt dus maar weer verkassen. De foto’s op de booking waren foto’s van hun privé terrein en daar mochten we niet komen! Vervolgens lagen er paaseitjes op ons bed, zullen ook wel over de datum zijn geweest. Gelukkig lagen de borrelnootjes van de vorige bezoekers nog her en der op de grond dus dat maakte veel goed. Er lag overal voor 492 dagen stof met de bijbehorende wolken, ook heerlijk. Maar alla, redelijk geslapen en op naar het ontbijt waar een tafel voor 6 personen was gedekt. We gaan zitten maar nee, nee, niet daar maar aan de andere kant zegt die muts! Wij weer overeind en aan de andere kant gaan zitten maar nee, nee, niet daar! We moesten ieders op een hoek gaan zitten dus wij weer overeind. Ik denk dat die muts wel van me begreep dat ik niet zo gecharmeerd was van haar fratsen..Na het ontbijt zonder 1 ei , kaasje of worstje met piepende banden gelijk vertrokken. Ik (JF) had toch weer 115 km op zijn tellertje staan met 800 hoogtemeters. Om 13.30 uur was ik al bij het golf resort hotel. Stelt niet veel voor, Lacoste’s hoeven we hier niet aan, campingsmooking ( trainingsbroek met bijbehorend shirtje) is hier voldoende. Pia heeft vandaag 12 km gewandeld door de golfbanen heen, wel mooi hier. Nog niets gedronken vandaag dus op naar de plaatselijke pizzeria die al een voor inspectie van ons heeft mogen krijgen na een korte middag wandeling. Wel een lekkere dag vandaag, redelijk weer en goede zin wat de mindere nasmaak van gisteren weer geheel wegspoelt. Morgen weer 120 km op de rol, op naar het vólgende golf resort, dit keer een 4**** hotel. Voor Wim die verzocht of we onze vertrek en aankomst plaatsen wilden vermelden; Wim kijk even naar de kaarten, daar vullen we dagelijks onze aankomstplaats op in.

tot morgen fijne volgers!

JF & Pia

Henk Peek

Hallo Jan-Frans en Pia, helaas kan dit ook gebeuren, gelukkig dat jullie beide op eigen manier het achter jullie hebben gelaten Jij Pia door het wandelen en jij JF met het fietsen.Hopelijk kunnen jullie genieten van een pizza en wijntje, fijne avond en morgen weer fris op pad.Groetjes ??‍♂️?‍♀️?