berlibarca.reismee.nl

De zeuvende dag

Goede avond allemaal!

JF heeft 113 km, met een gemiddelde van 24km/uur, gefietst en is al aardig wielrennersbruin aan het worden.
Het weer was super; lekker zonnetje en de wind van achteren, helemaal prima. We zijn nu aangekomen in Chateaudun, een middeleeuws stadje met een imposant kasteel uit 1350. Ook sommige huizen staan nog overeind uit die tijd, niet te geloven eigenlijk, want er wordt niks gerestaureerd, in tegenstelling tot bij ons, eeuwig zonde, vinden wij. Twee bakjes koffie kosten hier ook maar 3 euro, ook middeleeuws te noemen! We hebben nog wat gewandeld langs de rivier Le Loir, niet te verwarren met de veel grotere rivier de Loire.
Prachtig veel groen, rozenstruiken in knop, palmbomen en voetbal gras met madeliefjes.
Best goeie wijn ook….
Morgen naar Tours, naar een hotel met sportzaal. Dat wordt peentjes zweten! Au revoir!

Berri

De zevende dag…. En HIJ zag dat t goed was.

Henk Peek

Hoi Pia en Jan-Frans, jullie hebben weer een mooie dag achter de rug, veel kilometers gemaakt en ook nog cultuur gesnoven bij een mooi chateau en dito dorpje.
Nu weer zaak goed uit te rusten en morgen weer fris op het stalen ros op weg naar Tours!!A demain!!!??

Annita

Wat fantastisch om dit samen te doen . Geweldig avontuur

Carla

Fijn een mooie dag geweest! Lekker wijntje...genieten Pia en Jan Frans

Adam

Kei goed; alleen akje heeft geen hart ritme!!

Kees en Dolores

Zo, wat schiet het alweer op! Lekker weer en de wind mee, helemaal top! Leuk om zo op de hoogte te blijven. Heel veel plezier nog met het vervolg!!