berlibarca.reismee.nl

De 9-e dag en route

Vandaag was ik in de stress, al weet ik bij God niet waarom! Het weer was goed, mijn autootje deed het fantastisch, Jan-Frans ook helemaal content op zijn stalen( carbonnen-) ros, geen vuiltje aan de lucht! Toch gierden de zenuwen door mijn lijf!   Ik doe dán ook de stomste dingen, maar mijn broer heeft me geholpen en nu ben ik weer relaxed! Onze B&B is een authentieke Franse torenchalet, vol kneut, onkruid en een oude auto uit 1923 , hij wordt volgend jaar 100 en is de trots van onze uitbater, die hem de hele dag gepoetst en opgewreven heeft. Zie filmpjes tzt van Britt.    Jf had eigenlijk een rustdag, maar heeft 98 km gefietst door glooiend landschap met een paar flinke bergen op het eind. Ikzelf heb grand-marnier gedronken en ben weer helemaal zen…!

Morgen een echte rustdag, en gaan we de teveel gefietste km van JF overbruggen met de auto richting de kust.

Rustdag voor ons allebei omdat ons Ak rijdt en ik alleen maar hoef rond te kijken. Misschien onderhand een maillot de bain ( badpak) zien te scoren voor de komende strand dagen.  We hebben het goed, dát zonder meer! We are háppy!!!

Reacties

Reacties

Carla

Lekker genieten pia en JF. Goed om rustdag te hebben.

Henk Peek

Hoi Jan-Frans en Pia, mooi, deze dag zit er ook op voor jullie met helaas wat stress voor jou Pia maar morgen kunnen jullie samen genieten van een hopelijk zonnige rustdag, misschien ook een dag voor jou om een badpak te scoren Pia ?
Allez, mooie dag samen morgen !!????

Toos

Geniet van je rustdag Pia aan het strand….heerlijk!

Ute

Gelukkig liep alles goed vandaag ondanks stress voor jou Pia.Jullie zijn een super team en de Grand manier geeft de zen weer terug ?hi,hi.
Wens jullie morgen een stress vrije dag.
Groetjes ?

Jan

Hoi Pi!
Wisselende stemmingen en toch alles weer OK.
Goed te horen.
Ik hoop dat je een hip badpak vindt; ik zie het wek op een foto.
Fijne, rustige dagen toegewenst.

Bernadet

☘️??☀️

adam

ik denk dat vanaf vandaag elke plaats is een klein bilboatje !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!