berlibarca.reismee.nl

Rustdag

Vandaan een rustdag. Met het autootje naar de kust gerede ter hoogte van rochefort. Best een saaie weg dus fijn om niet gehoeven fietsen. Nee, ik heb niet gesmokkeld want ik heb al meer kilometers gefietst dan dat we hemelsbreed van huis af zitten. door mijn huidige instellingen op mijn Navi heb ik beduidend mooiere tochten dan voorheen. Meer bossen, smalle fietspaden en gravel gedeeltes. Mooie tochten dus maar dat resulteerde ook direct in ongeveer 25% meer kilometers dan met de recht toe recht aan instelingen. Op dit moment 831 km gefietst in dik 37 uur met een zeer verdienstelijk gemiddelde van 22.4 per uur. Samen met Pia naar de kust gereden, naar het water. Staan we aan de kust maar geen water! Alleen zand met de boten die op dat zand liggen, een heel onwerkelijk beeld. Na enkele uren komt het water wél weer.. Ik heb zoiets nog nooit gezien, eerst kilometers zand en enkele uren erna zee! Ook even naar het plaatselijke casino geweest maar net zoals in den Hollander..niks! Morgen weer op de fiets. Nu in een werkelijk schitterende B&B, super schoon, luxe en ruim met een heerlijke tuin alwaar we samen gegeten hebben. Morgen dus weer trappen, best vlak en 82 km op de rol. Zoals we nu inschatten halen we Bilbao makkelijk in de beschikbare tijd.

Greetz!

Henk Peek

Allo Jan-Frans en Pia, fijn te lezen dat jullie hebben genoten van de vrije dag, dat fenomeen van land en dan opeens water hebben wij hier natuurlijk ook bij onze mooie wadden eilanden, hopelijk ga ik ook zoiets als ik over 2 weken in Friesland fiets en ook langs het waddengebied.Fijn te lezen dat jullie in een mooie b&b zitten, geniet nog even van de avond en morgen weer een mooie tocht!!A demain, bon soir!!???

Kees

Het blijft spannend zeg, een kust zonder zee?. Zo meteen hebben ze nog een stratenmaker op zee daar! Goed om lekker een keer te rusten en genieten. Succes met het ?‍♂️

Jan

Rustdag? met zoveel afstanden gefietst, gelopen!
Nog vele mooie rustdagen toegewenst.

Anita M

Hee JF en Pia,
Ik lees jullie verhalen met veel plezier!
Knap hoor zulke afstanden fietsen!
Eem mooie tijd nog samen ?