berlibarca.reismee.nl

Dertiende dag, kamer 112( als dat maar goed gaat)

Mooi rustige dag vandaag, op maar 50 km afstand van ons laatste verblijf. We zijn samen een eindje gaan toeren en langs die hoge duin gekomen. Heel apart dat dat dus van Sahara zand is opgewaaid! Daarna zijn we koffie gaan drinken in Biscarosse-plage, waar ik een eeuwigheid geleden bijna verdronk in de woeste golven van het strand.( pakweg 40 jaar geleden)
Zo gauw het maar kan vangen we de zon, we zitten nu clandestien in de tuin achter ons hotel de wolken weg te kijken, het is nog best fris zo zonder jas. Waar we gisteren nog door enorme wijngaarden reden, zijn we nu in drogere oorden met naaldbossen. Er is een enorme bosbrand geweest, die vele kilometers bos tot de grond heeft afgefikt. De bomen zijn zwart verbrand geoogst.( je zou er een droge keel van krijgen!)
Van sporten is vandaag niks gekomen, morgen maar weer!

Nog 4 dagen fietsen voor mon Frère en dan zijn we in Bilbao! En o ja nog één ding: volle koffer kleren mee, en elke dag hetzelfde aan! What else is new?? Doei, ja dáág!

Henk Peek

Hi Jan-Frans en Pia,
Alweer een dag erop zitten, nog eventjes en jullie zitten aan de sangria op een terrasje in Bilbao.Weet niet wat jullie voor een herinneringen hebben aan de plaats waar jullie nu zitten maar ik vraag me af wat kamer 112 voor een betekenis had/hebt.
Wens jullie een fijne avond met een lekker wijntje en morgen weer fris en fruitig op de fiets en in de auto!!A Demain!!??????

Henk Peek

Kwartje moest ff vallen:112 hih???

Jan

Ja, sommige dingen vergeet je niet, ook al is het 40 jaar geleden!
Ik wens jullie samen weer een mooie zonnige dag.
Bedankt voor jullie verslagen; fijn om op de hoogte te worden gehouden.