berlibarca.reismee.nl

What about the sister?

Okee. Jan-Frans fietst zich een slag in de rondte, is strak en afgetraind en draait op volle toeren. Maar over die zus hoor je niet veel!

Nou kan ik jullie vertellen dat ik ook uitermate mijn best doe om voorbereid beslagen ten ijs te kunnen komen as Mei! Zo draai ik mijn hand al niet meer om om de TomTom te bedienen, ben ik al eens onder leiding van mijn Belgisch sprekend vriendinnetje naar Helmond en naar Geldrop gereden en morgen ga ik met Britt, met de auto, naar de Efteling. En ik ga o-ver-al mee in, in elke snelle attractie van het park, terwijl ik dat niet durf.

Alles voor Barcelona!!

Reacties

Reacties

Judith

Na Geldrop en Helmond heeft je Belgische amika je vanavond naar Macedonië geleid, zie ik...?! Doe mij zo'n vriendinnetje! Of hebben jullie je vrijdagse wandeling gewoon wat ruimer gemaakt? :) Veel plezier morgen!

Caroline

Ja..... Ze is Bels hè?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!