berlibarca.reismee.nl

Fiets gepoetst en ingeladen…

Superknap tóch maar eventjes de Spaanse grens overgestoken!Goede avond!

Vanmorgen vol goede moed aangefietst want het zou een zware etappe worden, met het laatste traject over hoge bergen van de Pyreneeën. De avond ervóór hadden we heerlijk zitten pimpelen op ons balkonnetje, na een geweldig diner recht on the beach. Achteraf gezien misschien ietsje te enthousiast gedaan, ,maar plezier voor tien gehad en we hebben tenslotte vakantie!
Ikzelf zat goed en wel weer in mijn autootje richting Spanje, toen JF me belde met de mededeling dat ie zo ongeveer 3x dood gegaan was en geen spat energie meer had, de pijp was hè-le-maal leeg…..! Ikke als een gek naar Irun, de eerste plaats over de Spaanse grens, en gelukkig ging het weer een klein beetje. Hartzwakte, klapkuiten , draaierig gevoel in het hoofd( wij allebei) en de koek was op! Toch Helemaal naar Spanje gefietst, 1350 km en 60 uur en 17 minuten in het zadel gezeten, maar nu was het klaar….Rescue er in, water, m&m’s, blikske cola, fiets uit elkaar en afgesopt en toen zó de bergen maar over… En STEIL!!! Ik dankte de goden dat onze jongen dit niet hoefde te fietsen, da’s beter voor MIJN hart. Het leek Zwitserland wel, met haarspeldbochten en al!

Nu 2 dagen chillen aan de Spaanse zee….. we verblijven in een prachtig hotel, spiksplinternieuw, met uitzicht op de branding. Er staan hier de duurste auto’s op de stoep, maar die van goud, dát is de mijne!

Er staat nog een bezoek naar het Guggenheim’ museum op de planning en daarna nóg een dag aan het strand van Capbreton, laat ons maar schuiven! Bon dia!

Reacties

Reacties

adam

dit is toch betrer dan een Man U triple
proficiat

Bea

Geweldige prestatie van jullie samen. Jullie mogen trots zijn op deze prestatie. En nu genieten want het is tenslotte vakantie ????

Henk Peek

Hallo Jan-Frans en Pia, het is wat het is, jullie hebben samen een mooie prestatie geleverd.
Nu lekker genieten in Baskenland en dan huiswaarts!!Fijne avond en tot wie weet!!?????

Ute

Wouw 1350 km,wat een prestatie ?? Proficiat aan Allebei. Jullie hebben de gouden ?? verdient.
Nu goed uitrusten en alleen genieten ?☀️?
Wens jullie nog veel plezier samen ???Hou doe

Bernadet

Ik val in herhaling.....lekker genieten.
Klinkt allemaal lekker.
?☘️???

Wim

Beste globetrotters,de reden dat ik niet heb kunnen reageren zit hem hierin dat ik midden in de bietencampagne zit. ik heb aardappels gezet t w lekkerlanders de naam zegt het al, de lekkerste Aardappel die De Schepper gemaakt heeft. Gekookt en gebakken is hij overheerlijk.Nu breekt er weer een rustige periode aan.Na de planten verwend te hebben door ze twee maal gesteentemeel te hebben gegeven en een gift biomest verwacht ik een geweldige rijke oogst.En nu het goede nieuws, jullie krijgen beiden ieder een paar kilo lekkerlanders als geschenk.Graag verneem ik hoe ze gesmaakt hebben.Nog een punt van aandacht, Mio is heel gevoelig voor trillingen.Als wijnkeuze beveel ik aan Fillipetti moscato kost 6 euro per fles. Is een Godendrank zelfs mijn echtgenote vind hem lekker, en die lust helemaal geen wijn .Vind ik niet leuk, dat ze die wel lust.Nu beste mensen vanuit de Heikantsehoeve Ciao.

Jan

Genieten jullie twee!
Bedankt voor jullie verslag.

Annita

Wat fijn dat je dit weer samen hebt kunnen doen. Bewondering voor jullie !

Carla

Super gedaan beiden. Lekker genieten!

Suzanne

Goed bezig!! Nu nog ff lekker een paar dagen genieten.

Nicole

Nu waarschijnlijk weer uitgerust op de Spaanse stranden. Wel verdiend na de 1350kmindebenenprestatie!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!