berlibarca.reismee.nl

Knieproblemen

Vandaag heb ik 100 km getrapt en helaas heeft mijn knie het opgegeven. Stijgingspercentage van 13 % zoals vandaag kan


ie niet meer aan. Morgen is het hier nog wel droog maar de volgende 5 dagen regent het tussen hier en Lloret de Mar. We hebben besloten om NIET naar huis te gaan maar toch naar Lloret te rijden. Natuurlijk regent het daar ook tot en met maandag maar we gaan het heerlijke ontbijt en de heerlijke bedden aldaar niet aan onze neus voorbij laten gaan! Mijn tocht is helaas niet volbracht maar ik ik heb toch 36 uur op mijn fietsje gezeten en totaal 795 km afgelegd. Samen met mijn zus hebben we het heerlijk gehad en zijn eigenlijk toch nog best trots dat we met die slechte knie toch nog zo een eind zijn gekomen. We gaan nu verder als de Benidorm basterds! We vonden het leuk om jullie reacties weer te lezen, bedankt daarvoor. Met fietsen is het dus klaar maar wij nog nie!!

jF

Hier Pia; Rest mij nog morgen een burkini met een paraplu te kopen....


Reacties

Reacties

Nelly van Oorschot

Wat zijn jullie toch kanjers, ondanks deze blessure toch mooie dagen samen geniet ervan

Berri

Toch knap gedaan, het zal nu wel wijn, wijn en wijn worden. En natuurlijk heel veel lachen. Toppers.

José

Heel vervelend die knie problemen....
Maar zie het zo: jullie hebben al een paar keer bewezen dat jullie kanjers zijn! JF als kilometervreter op de fiets en Pia als een ware coureur, bezemwagen en drankkar op de wegen. (En dan bedoel ik niet dat sisi-autootje :) ).
Ga ervan genieten en drink met (je) mate(n)!

Patrick

Toch neem ik mijn petje voor jullie af en maak een diepe buiging.
Dumoulin is ook gestopt vandaag dus je hebt niks om je eigen voor te schamen.
Geniet er nog lekker van kanjers

John de Mol

Heel Jammer jan-frans, maar toch weer bijna 800km gefietst knap hoor. Voor jou en Pia nog leuke dagen toegewenst. Groet, John

Robin

Ontzettend balen dat je knie het niet meer aan kan. Maar toch super knap dat je 800 km hebt gefietst. Geniet nog twee weken van jullie vakantie.

Bea

Toch weer een pracht prestatie. Lekker gaan genieten nu. Misschien valt het wel mee met de regen???

Jan

Dumoulin heeft ook moeten opgeven; dit als troost.
Verder samen prettige dagen toegewenst.

Anita

Jullie zij diehards??. Nu lekker samen verder genieten.??? liefssss

Hedwig

Jeetje wat jammer dat het avontuur zó moet eindigen! Maar leuk dat jullie (welliswaar op een andere manier) de reis voortzetten. Geniet samen met volle teugen, het is jullie gegund!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!